Dostavnik, udoben kot avto

Ford je predstavil prenovljenega rangerja. Priljubljeni pick-up se ponaša s kopico uporabnih asistenčnih sistemov, prenovljenimi motorji, prijetnejšo in udobnejšo notranjostjo ter prikupnejšo zunanjo podobo.

Prenovljeni ranger bo na trg prišel konec leta.
Prenovljeni ranger bo na trg prišel konec leta. 

Na prednjem delu vozila takoj opazimo nove luči, ki objemajo novo masko trapeznih oblik s Fordovim logotipom na sredini, medtem ko zadek vozila zaznamujejo predvsem nove luči.

Notranjost - kot v avtomobilih

Daleč največ sprememb pa je mogoče opaziti in občutiti v potniški kabini. Oblikovno namreč spominja na tiste, ki smo jih vajeni v avtomobilih, obenem pa jim je povsem blizu tudi po udobju. Potnike obdajajo kakovostnejši materiali, med vožnjo pa v notranjost prodre občutno manj hrupa iz okolice, saj so poskrbeli tudi za izdatnejšo zvočno izolacijo.

Za upravljanje številnih funkcij avtomobila, za zabavo ter informiranost bo služil infotainment sistem sync2. Sistem je priljubljen, ker je za uporabo izjemno preprost in praktično ne zahteva prebijanja skozi zapletena navodila za uporabo. Prijazen je do pametnih telefonov, preko osempalčnega zaslona na dotik pa omogoča nadzor nad klimatsko napravo, navigacijo, avdio sistemom in seveda telefonom. Še najbolj varna je možnost glasovnih ukazov, s katerimi lahko na primer določimo želeno temperaturo v avtomobilu, poslušamo določeno pesem ali izberemo cilj potovanja.

Pod motornim pokrovom brbotajo prenovljeni motorji. Za zanimiv in poskočen značaj rangerja je tu 3,2-litrski turbodizelski petvaljnik (Duratorq TDCi), ki razvija 147 kW (200 KM) največje moči in uporabnih 470 Nm največjega navora. Obenem je lahko za 18 odstotkov varčnejši od svojega predhodnika. Precej pogost izbor pogonskega agregata bo zagotovo tudi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik. Ta se lahko pohvali s 118 kW (160 KM) največje moči in 385 Nm največjega navora. Paleta motorjev bo vključevala tudi šibkejšo, vendar še varčnejšo različico štirivaljnega turbodizla (96 kW - 130 KM) in zmogljiv 2,5-litrski bencinski motor (122 kW - 166 KM). Štirikolesni pogon bo elektronsko nadzorovan.

Bogat paket varnostnih pomagal

Bogat je tudi spisek asistenčnih in varnostnih sistemov. K varnejši in lagodnejši vožnji prispevajo vzvratna kamera, aktivni tempomat, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec in za nadzorovan spust, pri parkiranju pa so dobrodošli še parkirni senzorji spredaj in zadaj. Pri morebitni nepazljivosti bo dobrodošel tudi sistem za preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu, prav tako pa zna ranger opozoriti na možnost trčenja in pomagati pri zaviranju.

Ford ranger s svojimi lastnostmi nadaljuje tradicijo svojega predhodnika in za ugodno ceno ponuja dobre vozne lastnosti na cesti in terenu, izjemno varnost, veliko nosilnost in pohvalne zmogljivosti pri vleki prikolice. Avtomobil na trg prihaja ob koncu letošnjega leta, izdelovali pa ga bodo v Južni Afriki, Argentini in na Tajskem.

LENART ŠINKOVEC


Najbolj brano