Dobri stari jeep v novi podobi

Jeep renegade je skoraj edini pravi športni terenec na trgu. Že na prvi pogled pritegne z atraktivnim videzom, vtis terenskega avtomobila pa v vožnji še potrdi. Z njim boste brezskrbno dirjali po vsakdanjih opravkih, vmes pa mimogrede prebrodili kako večjo lužo ali splezali čez kak kucelj.

Jeep renegade navzvem sicer deluje dokaj “mestno”, a je zagotovo čistokrvni terenec.
Jeep renegade navzvem sicer deluje dokaj “mestno”, a je zagotovo čistokrvni terenec. 

Jeepa renegade smo preizkusili na off-road poligonu na Vranskem in takoj je dal vedeti, da ni le še en v vrsti mestnih terencev.

Izredni štirikolesni pogon zagotavlja vrhunske zmogljivosti pri cestni ali terenski vožnji - ne glede na vremenske razmere. Sistem omogoča do 100-odstotni prenos navora motorja v katero koli kolo za najboljši oprijem in vključuje jeepov sistem selec-terrarin, ki ponuja pet načinov vožnje (auto, snow, sand, mud in rock) pri najvišjem paketu opreme trailhwak. Najbolj zagreti pustolovci si lahko omislijo še zmogljivejšo različico štirikolesnega pogona jeep active drive low, ki ponuja prestavno razmerje 20:1 za počasno vožnjo po terenu.

Za vstopni model, opremljen z 1,6-litrskim bencinskim atmosferskim motorjem, dvokolesnim pogonom in petstopenjskim ročnim menjalnikom, bo uvoznik zahteval 19.990 evrov.

Za naš trg bo najbrž najzanimivejši renegade z 1,6-litrskim dizlom, sprednjim pogonom in opremo longitude, ki bo stal 23.490 evrov.

DG


Najbolj brano