Dinamičen in z močnim karakterjem

Racer je zadnja izdaja BMW-jeve prodajno uspešne linije RnineT, ki je svet ugledala leta 2013. Tokrat so se bavarski oblikovalci odločili za retro obliko sedaj zelo modnih cafe racerjev.

Videz je na prvem mestu, pred udobjem.
Videz je na prvem mestu, pred udobjem. 

Pod enojnim, ne preveč udobnim sedežem se skriva 1170-kubični boxer agregat s 110 konjskimi močmi. Krmilo je postavljeno zelo nizko, položaj nog pa zelo visoko in nekoliko nazaj; v bistvu ležiš na njem. Šele ko smo se usedli nanj in bili potisnjeni ob rezervoar, je ime “racer“ dobilo pravi smisel. Neudoben voznikov položaj postane zanemarljiv dejavnik, saj se voznik na njem vsakič počuti, kot da je na slavni dirki Isle of Man leta 1970.

Med serijsko opremo najdemo ogrevane ročice, ABS zadnje generacije, protizdrsni sistem in led smerokaze. Nad krmilom je enkranček, kjer boste zaman iskali nastavitve za način vožnje (pri ostalih BMW-jih je to standard), ker jih ni. Prikazuje pa hitrost, obrate, izbrano prestavo, koliko kilometrov lahko še naredite do naslednjega bencinskega servisa (ne prikazuje ravni goriva), temperaturo hladilne tekočine, potovalni računalnik in uro. Prostora pod sedežem ni, denarnico in telefon pa lahko spravite v prostorček za njim. Tresljajev na krmilu, stopalkah in sedežu je le za vzorec in so nemoteči. V nizkih vrtljajih prijetno potrese in ne cuka, za varno zaviranje pa poskrbijo odlične brembo čeljusti. Testni motocikel je bil opremljen s serijskim izpušnim loncem 2 v 1, ki je pri višjih obratih prijetno renčal.

Zaključimo lahko, da je racer najbolj netipičen BMW-jevski motocikel, kar smo jih vozili. Prednost so dali videzu (s katerim so zadeli v polno), ki je pred zmogljivostjo in udobjem.

Motocikel v številkah

> Motor: 1170 ccm, 81 kW

> Teža: 219 kg

> Višina sedeža: 805 mm

> Posoda za gorivo: 17 l

> Poraba na testu: 5,3 litra na 100 km

> Cena osnovnega modela: 11.490 evrov

> Več podatkov: www.a-cosmos.si

Besedilo in foto:

IGOR TAVČAR


Najbolj brano