Clio za športnike po videzu

Športnost je v modi, to je povsem očitno tudi v avtomobilskem svetu. Čeprav so mestna središča zatrpana z avtomobili in vse starejšimi vozniki, ki komaj uspejo voziti s hitrostjo več kot 40 kilometrov na uro, avtoceste ne dovolijo čez 130, radarji pa so na vsakem vogalu, je avtomobilov športnega videza vse več.

Clio GT-line je v modro-sivi kombinaciji videti prav strupeno.
Clio GT-line je v modro-sivi kombinaciji videti prav strupeno.  

Športna agresija pa ne pomeni nujno brutalno zmogljivega in tudi požrešnega motorja, za širšo javnost in zavistne sosede je športni videz povsem dovolj. Tako lahko tudi povsem navadnega clia nekaj oblikovnih potez in sveža, posebna modra barva, spremeni v zelo privlačno igračko. Ta igračka je imela zelo dobre športne sedeže, ki so zagotavljali odločno podporo ledvicam med zavijanjem po istrskih cestah, malo manj so bile ledvice in ostali deli telesa navdušeni nad vzmetnjem, ki je precej trdo. No, resnici na ljubo so bile za tresljaje bolj krive naše ceste ...

Vsi avtomobilski proizvajalci poskušajo s takšnimi in drugačnimi prenovami kar se da podaljšati življenjsko dobo avtomobila in nič drugače ni pri Renaultu. Clio je ob zadnji prenovi dobil kar nekaj sodobnih tehničnih novosti in nekoliko boljše materiale. A leta se mu že poznajo, predvsem pri višjih hitrostih, ko je hrup v notranjosti precej moteč.

V takšnem športnem cliu vidimo nekoga, ki so mu všeč popusti, je rad opažen, hkrati pa ima rad obiske bencinskih servisov, saj je avto kar požrešen. Sicer radodaren in zmogljiv motor hoče svoje. Primeren je tudi za enega ali dva egoista, ki rada trpinčita dva ali še bolje tri sopotnike na zadnji klopi, ki je zaradi prednjih športnih sedežev precej utesnjena.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 1149 ccm/88 kW, izpust 118 g/km

> Poraba na testu: 7,7 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 199 km/h, 9,0 sekund do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 11.390 evrov

> Cena testnega vozila: 16.510 evrov

> Več podatkov: www.renault.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano