Bolj kot na športnost mali brat prisega na varčnost

Polo, golfov mlajši in manjši brat, sicer ne premore karizme, vseeno pa se je uspel skozi svojih pet generacij globoko zakoreniniti v zavest kupcev kot tisti avtomobil, ki bolj kot na športnost prisega na varčnost.

Novi polo je ozaljšan primerek svoje pete generacije
Novi polo je ozaljšan primerek svoje pete generacije 

Sicer je od daleč in na hitro morda novega pola še mogoče zamenjati za njegovega večjega brata, vendar pa podrobnosti, zlasti pa nabor motorjev, priča, da gre še vedno za drugačno vozilo, namenjeno drugačni kategoriji kupcev, čeprav razlike - v velikosti vozila in v ceni - niso tako velike. Cena pola z 1,2-kubičnim motorjem TSI in opremo comfortline, ki smo ga preizkusili, namreč znaša nezanemarljivih 15 tisočakov.

Šest litrov na sto

In kaj novi polo ponuja? Predvsem varčnost, saj smo pri kombinirani vožnji - kjer na avtocesti nismo nič kaj “šparali” njegovih 90 konjev - le za malenkost presegli mejo šestih litrov bencina na 100 kilometrov, seveda ob prižgani klimatski napravi.

Se pa novi polo, ki je v bistvu redizajn pete generacije, na voljo od leta 2009, ponaša s presenetljivo bogato opremo, ki jo še posebej krasi pregleden infotainment sistem z zaslonom na dotik in bluetooth povezljivostjo. Ne samo, da lahko predvaja glasbene vsebine iz raznih zunanjih naprav - prikazuje tudi signale iz parkirnih senzorjev, nameščenih na sprednji in zadnji strani vozila, kar še dodatno olajša parkiranje. Dobrodošel dodatek je tudi tempomat, s pomočjo katerega je vožnja lahko še bolj varčna, pa tudi udobnejša.

Udobno in poceni

Čeprav ima njegov motor le 1200 kubičnih centimetrov prostornine, nikakor ne gre za len motor za stare mame. Iz njega lahko iztisnemo dovolj moči za varno prehitevanje in neutrujajočo vožnjo po avtocesti. Da se pri polu z motorjem TSI vse vrti okoli varčnosti, priča tudi sistem start-stop, ki ugasne motor, če se vozilo znajde v koloni ali na semaforju, ter prikazovalnik prestavljanja na večfunkcijskem prikazovalniku, ki voznika opozarja, kdaj je pravi trenutek za menjavo prestave.

Skratka, polo je mali volkswagen, s katerim je tudi potovanje na daljših razdaljah povsem udobno, predvsem pa cenovno ugodno. Seveda če odštejemo začetno naložbo oziroma ceno vozila, ki ni nizka ... Sploh če upoštevamo, da za par tisočakov več lahko dobimo že golfa, ki pa vseeno premore nekaj več osebnosti in šarma.

Plus:

> Kvalitetna izdelava

> Prostornost

Minus:

> Oprema

> Cena

Avtomobil v številkah

Motor: bencinski 1197 ccm/66 kW, izpust 109 g/km

Poraba na testu: 6,1 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 184 km/h 10,8 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 12.218 €

Cena testnega vozila: 14.511 €.

Več podatkov: www.volkswagen.si

DARJAN GORELA


Najbolj brano