Avtomobilske novosti spet na ogled

Po 24 letih so v Ljubljani ponovno zbrali moči in pripravili avtomobilski salon, po vzoru večjih salonov po svetu. Kljub udeležbi številnih avtomobilskih znamk pa vseh le ni bilo na ogled.

Strupeno zeleni AMG-GT R bo morda zapeljal tudi na kakšno 
slovensko dvorišče. Cena? Zagotovo nad 200 tisočaki ...
Strupeno zeleni AMG-GT R bo morda zapeljal tudi na kakšno slovensko dvorišče. Cena? Zagotovo nad 200 tisočaki ... 

V času, ko je ves svet na voljo prek velikih in malih zaslonov, tudi avtomobilski saloni izgubljajo svojo privlačnost. Zaradi visokih sejemskih stroškov se letos kar nekaj avtomobilskih uvoznikov ni odločilo za predstavitev. Tisti, ki so se, pa imajo tudi kaj pokazati. Na ogled je postavljenih 260 različnih avtomobilov, od mestnih malčkov do velikih in izjemno dragih športnih avtomobilov.

Organizatorja salona, sekcija za osebna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije in gostitelj Gospodarsko razstavišče, imata smele načrte, saj naj bi salon med 27. marcem in 2. aprilom privabil več kot 80.000 obiskovalcev, ki si lahko ogledajo 30 slovenskih premier, ob tem še sedem električnih in sedem hibridnih novosti. Renault je pokazal nova koleosa in capturja, Peugeot novega 5008, Citroen novega c-elyseeja, Suzukiju je uspelo pripeljati nova modela ignis in swift, Mercedes-Benz je predstavil novi E-coupe in strupenega AMG GT R, Audi nova A5 sportback in SQ7, Volkswagen je odkril novega arteona, Seat ibizo, Ford pa privlačna športna modela focus RS in legendarnega mustanga V8.

Slovenski javnosti se premierno predstavlja Fordov ka+, Porsche pa poleg prodajne uspešnice macan predstavlja tudi novo panamero in 911 4 GTS, Alfa Romeo novega stelvia, Škoda prenovljeno octavio. Pri Oplu predstavljajo novi crossland X in novo insignio.

Posebno zanimivo je bilo na razstavnem prostoru Mercedes-Benza. Gost predstavitve za medije je bil Robert Lešnik, vodja zunanjega oblikovanja te znamke. Lešnik je zbranim razkrival velike in male skrivnosti oblikovanja in med drugim napovedal novi električni model EQ z avtonomijo 500 kilometrov, kot predhodnika nove generacije električnih mercedesov, ki jo bomo na cestah videli do leta 2025.

DARJAN GORELA


Najbolj brano