Avtomobila za delo in službo

Slovenskim obrtnikom, prevoznikom in ostalim ljubiteljem lahkih gospodarskih vozil je na voljo nova paleta Volkwagnovih delovnih “konjev”. Ti so čedalje bolj podobni običajnim osebnim vozilom in tako ciljajo na vse, ki avtomobil uporabljajo tudi izven službenega časa.

Caddy je vse bolj podoben osebnemu avtomobilu.
Caddy je vse bolj podoben osebnemu avtomobilu. 

Volkswagen je v ta namen predstavil dva povsem nova aduta - novega caddyja in novega transporterja (T6). Slednji ima zaradi svoje bogate 65-letne zgodovine in tradicije status znamke znotraj znamke.

Skoraj enoprostorec

Caddy v tovorno in potniško različico prinaša precej svežine - tudi s pomočjo najsodobnejših tehničnih pripomočkov. Tako kot doslej je na voljo v dveh osnovnih izvedenkah, vanu za prevoz tovora in potniški različici. Zlasti pri slednji je meja z običajnimi enoprostorci že zelo zabrisana, saj si je mogoče omisliti veliko udobja, caddyja pa se da celo tovarniško prilagoditi kupcu z izbranimi notranjimi in zunanjimi barvnimi elementi.

V ponudbi so dizelski motorji z močjo od 55 kilovatov (75 KM) do 110 kilovatov (150 KM) ter bencinski (od 62 kilovatov (85 KM) do 92 kilovatov (125 KM)). Tako kot doslej si bo mogoče omisliti tudi dvosklopčni menjalnik DSG, v kombinaciji z dvolitrski TDI agregatom pa je na izbiro tudi štirikolesni pogon 4motion. Cene za furgon se začnejo pri 15.689 evrih, potniška različica stane vsaj 17.040 evrov, cene za caddy maxi se začnejo pri 21.381 evrih, za maxi furgon pa pri 18.373 evrih.

Legenda že 65 let

Model T je že desetletja simbol Volkswagna. Sprva okroglaste oblike so v zadnjih generacijah postale pravokotne, nič drugačen ni niti novi transporter.

Na voljo je v dostavni in potniški različici (multivan) in z različno dolgim medosjem. Tudi dizajn je v primerjavi s peto generacijo evolucija, dobil je prepoznavne Volkswagnove elemente, vključno s prednjimi led svetili. Potovalni prostor je posodobljen, materiali so očem lepši, prstom pa prijetnejši. Nov je informacijsko-zabavni sistem s 6,6-palčnim zaslonom na dotik. V ponudbi pogonskih agregatov so štirje dvolitrski turbodizelski TDI agregati z 62 kilovati moči (84 KM), 75 kilovati (102 KM), 110 kilovati (150 KM) in 150 kilovati (204 KM) ter dve različici dvolitrskega turbobencinskega TSI motorja z 110 kilovati moči (150 KM) in 150 kilovati (204 KM).

Cene za multivana se na ceniku začnejo pri 32.425 evrih, furgon z navadno streho pa stane vsaj 25.151 evrov.DARJAN GORELA


Najbolj brano