Ah, ta nostalgija!

Starejši bralci se bodo zagotovo spomnili prikupnih zvokov malih dvovaljnikov, kot sta priljubljena citroenov spaček in fiat 126. Nekaj desetletij kasneje sta se dva valja ponovno znašla pod pokrovi malčkov, kakšen je tudi fiat 500. Podkrepljeni s turbo polnilnikom poskrbijo za zmes nostalgičnosti in živahnosti.

Mali fiat je trendovski, deluje prikupno, voziti ga je prijetno, ni 
pa poceni ali varčen z gorivom.
Mali fiat je trendovski, deluje prikupno, voziti ga je prijetno, ni pa poceni ali varčen z gorivom. 

Poleg motorja nam je pogled takoj zašel na pomično streho, ki jo je mogoče premikati pri hitrosti do 60 kilometrov na uro. Platnena streha ima kar nekaj stopenj odpiranja, ob povsem odprti velja voziti počasneje, saj je hrup precej moteč.

Vse ostalo je že poznano iz običajne petstotice. Komande so simpatične in hitro padejo v roko, pohvalo si zasluži tudi soliden menjalnik, edino radijski sistem že močno kliče k prenovi. Prednja sedeža sta udobna, zadaj se sedi bolj za silo, pričakovano. Ob igrivem šviganju sem ter tja znaša poraba goriva vsaj osem ali devet litrov na sto prevoženih kilometrov, kar je vsaj dober liter več kot primerljivi trivaljni motorji. Obenem so pri Fiatu z dodatnimi kilovati uspeli znižati porabo goriva predhodnika, ki je pri bolj športno obarvani vožnji prej popil še več bencina.

Cena testnega fiata 500 C je bila vozilu primerna. V ceno dobrih 17 tisočakov so bili vključeni tudi biksenonski žarometi, samodejna klimatska naprava, avtoradio s šestimi zvočniki, športni usnjeni volanski obroč in še kaj bi se našlo. Za tako majhen avtomobilček kar zajetna vsota, a originalnost ni brezplačna ...

Avtomobil v številkah

Motor: bencinski 875 ccm/77 kW, izpust 99 g/km

Poraba na testu: 8,1litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 188 km/h, 10,0 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 12.700 €

Cena testnega vozila: 17.220 €.

Več podatkov: www.fiat.si

plus: simpatičnost, streha

minus: avtoradio, cena

DARJAN GORELA


Najbolj brano