Admiral je postal sodobnejši

Preizkusili smo rahlo prenovljeno admiralsko ladjo francoskega levčka. Prenova je bila uspešna. tale peugeot je resnejši, predvsem pa sodobnejši. Najbolj so opazni žarometi, prvič pri modelu 508 so zasvetili le s pomočjo LED tehnike.

V Peugeotovi admiralski ladji se vozi res gosposko.
V Peugeotovi admiralski ladji se vozi res gosposko.  

V notranjosti ostaja kabina bolj zadržana. Še zmeraj izstopa nenavadna, pa čeprav uporabniško povsem priročna postavitev gumba za zagon motorja, ki se nahaja na levi strani volana. In spredaj še vedno pogrešamo konkretno odlagališče. Upravljanje z vrtljivim gumbom in tipkami je nadomestil na dotik občutljiv zaslon. Prednost posodobitve je hitrejši in bolj odziven vmesnik, minus pa seganje s prsti do zaslona.

Sicer pa se v tem peugeotu sedi gosposko. Sedeži so v obeh vrstah izvrstni ter zelo udobni in prostora je dovolj. Občutek prefinjenosti ne izostane in plastike oziroma materialov nižje kakovosti v kokpitu ni.

Resnejšo kritiko si zasluži le kamera za pomoč pri vzvratni vožnji. Dobra je le pri dnevni svetlobi. V mraku smo bili do kakovosti slike še strpni, ponoči ali le na povprečno osvetljenih parkiriščih pa je bil sicer koristen pripomoček skoraj povsem neuporaben.

Pogonski sklop, dvolitrski dizel s 180 konji, in samodejni menjalnik klasične zasnove sta test prestala brez težav. Tudi poraba je bila - glede na zalogo moči - zelo dobra. V času testiranja se je gibala med 6,2 in 7,7 litra na sto kilometrov.

Avtomobil v številkah:

Motor: turbodizelski 1997 ccm/201 kW, izpust 133 g/km

Poraba na testu: 6,7 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 230 km/h, 8,5 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 22.614 €

Cena testnega vozila: 37.852 €

Več podatkov: www.peugeot.si

DG


Najbolj brano