Nogomet je nevarnejši

Minuli četrtek je članica KK Lipica Simona Premrl štafetno palico predala svojemu bratu, 22-letnemu avtomobilskemu dirkaču Gregi Premrlu. Zanimalo jo je, kako pomembna je sodelovanje s celotno ekipo na dirkah?

Grega Premrl Foto: Simon Maljevac
Grega Premrl Foto: Simon Maljevac

“Z ekipo MGM odlično sodelujem. Člani moštva skrbijo za moj avto in za priprave na dirko. Glavna mehanika sta Marko Maraž in Silvan Mikluž. Avtomobilski šport je zelo nepredvidljiv in hitro pride do kakšnih neprijetnih okvar. Odnosi so profesionalni, vse skupaj pa smo še nadgradili s pravim prijateljstvom. Oče skrbi za transport, potovanja in papirologijo, na dirkah pa so poleg njega prisotni še ostali vozniki našega kluba, mehaniki ter moj sovoznik Gregor Brešer, ki ima bogate izkušnje.”

> Kako vas je pot zanesla v avtomobilski šport?

“Dirkač Marjan Nagode, ki se že dolgo ukvarja s tem športom in je dober družinski prijatelj, me je povabil v svojo ekipo. Dal mi je avtomobil znamke Yugo in odločil sem se preizkusiti v tem športu, ki me je že od malih nog zelo navduševal. Uvodna sezona je bila nekakšen preizkus, nato pa sem se odlično ujel z ekipo, s katero sodelujem že tretje leto.”

> Vaša klubska kolegica je tudi sestra Simona. Ste jo vi popeljali v skrivnosti tega športa?

“Že od nekdaj s sestro rada hitro voziva, vendar pa ne divjava po cesti. Zaradi težav s poškodbami se je morala za nekaj časa odpovedati dresurnemu jahanju in odločila se je preizkusiti še v avtomobilizmu. Sam sem iz Yuga presedlal na močnejši dirkalnik MG ZR105, ki je nekakšna športna različica Roverja, Simona pa je dobila moje prejšnje vozilo. Za prvo sezono se je odrezala celo nad pričakovanji, to pa je tudi marketinška poteza.”

> Glede na to, da nastopate tako v reliju, kot tudi v ostalih preizkušnjah, se vam obeta pestra sezona?

“Za letos načrtujem, da bom odpeljal celotno državno prvenstvo v reliju. Vse krožno-hitrostne dirke bom odpeljal v tujini, saj v Sloveniji še vedno nimamo sodobnega dirkališča. Nastopal bom tudi na paralelnem relikrosu, kjer bodo vse dirke v Sloveniji, v Mitropa pokalu pa se bom preizkusil tudi na nekaterih mednarodnih dirkah v tujini. Vse pa bo seveda odvisno od financ. Zaenkrat mi moji sponzorji, med katerimi igra glavno vlogo Unikatoy, stojijo ob strani. Odločil sem za reli, ki je bolj medijsko podprt, pa tudi konkurenca je močnejša.”

> Verjetno je glavna ovira za nastop na krožno-hitrostnih dirkah pomanjkanje pravega dirkališča?

“Seveda je brez pravega treninga na krožni stezi težko držati stik s konkurenco, še posebej pa s tujimi dirkači. Lahko rečem, da smo vsi slovenski dirkači veliki podporniki izgradnje dirkališča. Sam v zadnjih letih z nabiranjem dirkaških izkušenj opažam, kaj pomeni, če zaviraš sekundo prepozno.”

> Ste imeli kakšne težave s poškodbami?

“Na srečo zaenkrat kakšnih poškodb med dirkanjem še nisem doživel. Vse moje dosedanje poškodbe sem staknil med igranjem nogometa in to je bil tudi eden izmed razlogov, da sem se odločil za avtomobilizem. Številni menijo, da gre za izjemno nevaren šport, vendar je na dirkah izjemno velik poudarek na varnosti. Tehnologija napreduje, zato so varnostni standardi vsako leto višji.”

> Pred vami je zanimiv vikend, saj se boste predstavili na prireditvi MotorSport Show&Salon v ljubljanskih Stožicah. Za kakšno tekmovanje pravzaprav gre?

“Prireditev je namenjena širši publiki. V sklopu avtomobilskega salona bodo potekale različne dirke v dvorani Stožice, zato bo prireditev zanimiva za ljubitelje avtomobilizma.”

> Kakšno je zanimanje za ta šport med mladimi?

“Na srečo ga je nekaj. Gre za zelo drag šport, ki je nekakšna jama brez dna. Vsako leto se pojavi kakšen mlad nadarjen voznik, večina teh začne dirkati ravno z Yugi, saj tudi izkušeni vozniki pravijo, o, da je to najboljši avto za nabiranje izkušenj.”

> Komu predajate štafeto?

“Mladega veslača Matjaža Kocjančiča bi malce za šalo vprašal, kdo bi bil hitrejši, če bi se pomerila v svojih vozilih?”SIMON MALJEVAC


Najbolj brano