Delle Stelle nahitrejši v Izoli

V Cankarjev drevored se je kljub razgibani trasi dirke pripeljala strnjena skupina skoraj stotih tekmovalcev. V sprintu so bili najhitrejši trije tujci, četrto mesto pa je zasedel Matej Mugerli.

 Foto: Tomaž Primožič/Fpa
Foto: Tomaž Primožič/Fpa

IZOLA > Ciljno črto prve enodnevne dirke poklicnih kolesarjev v Slovenski Istri je kot prvi prečkal petindvajsetletni italijanski specialist za sprint Christian Delle Stelle iz moštva Team Idea. V zadnjih metrih je bil hitrejši od rojaka Fabia Chinella (Area Zero Pro Team) in Nemca Fabiana Schnaidta (Team Vorarlberg). Na četrto mesto se je uvrstil najboljši Slovenec oziroma Primorec Matej Mugerli (Adria Mobil).

Dirka je bila na koledarju Mednarodne kolesarske zveze za tekmovalce kategorije elite in je štela za točkovanje Europe tour (kategorija dirke 1.2.). Nastopilo je 169 tekmovalcev iz 22 držav. Od 22 moštev je bilo največ avstrijskih, šest, tri pa so bila slovenska.

Prihod skupine skoraj sto kolesarjev na ciljno ravnino je bil sicer presenetljiv glede na 142 kilometrov dolgo traso. Kolesarji so prevozili kar nekaj klancev, ki naj bi po pričakovanjih povzročili selekcijo, še posebej zato, ker se je sezona šele začela in kolesarji še niso vrhunsko pripravljeni.

Po startu iz Izole je pot vodila mimo Kopra, za ogrevanje do Vanganela in nazaj, nato pa v Bertoke. Od tam so dvakrat prevozili krog do Gračišča z vzponoma do Kubeda in do Sv. Antona oz. Dvorov. Po vrnitvi v Izolo so se morali še dvakrat povzpeti na Belvedere. Zadnjemu spustu po obvoznici je sledil cilj pred krožiščem v Cankarjevem drevoredu.

V skladu s pričakovanji so se vrstili poskusi pobegov. Najresnejšega je uprizorila trojica tujih kolesarjev, ki je imela še 30 kilometrov pred ciljem dve minuti in 20 sekund prednosti pred glavnino. Ta pa je znala razporediti moči in je med kroženjem po Izoli ubežnike ujela, tako da je odločal sprint.

V Kolesarski zvezi Slovenije, ki je priredila tekmovanje, so bili včeraj zelo zadovoljni. Organizacijski sekretar Aleš Kalan: “Pred začetkom smo bili nekoliko skeptični, saj smo bili v tem okolju tujci. Ob obali namreč ni klubov, ki bi prirejali cestne dirke. Na koncu pa smo navdušeni nad odzivom, tako v organizacijskem kot v navijaškem smislu. Za sodelovanje se moramo posebej zahvaliti občini Izola.”

Kalan je napovedal, da bodo dirko za VN Izole pripravili tudi prihodnje leto. Razmišljajo celo o tem, da bi imeli v prihodnosti ob slovenski obali dve dirki ob dveh zaporednih koncih tedna. Tako bi nekaj sto tekmovalcev in drugih članov kolesarskih ekip zadržali v teh krajih ves teden. Kaže namreč, da je v februarju med poklicnimi moštvi še vedno več povpraševanja po pripravljalnih dirkah, kot jih kraji s primernim podnebjem ponujajo. BK


Najbolj brano