De Cecco pred Humarjem

Sobotni drugi mednarodni reli Nova Gorica je poskrbel za nekaj spektakularnih voženj. Lansko zmago je ubranil Italijan Claudio De Cecco, drugi pa je bil Idrijčan Aleks Humar.

Najboljše posadke v absolutni razvrstitvi: od leve Aleks Humar  - Florijan Rus, Claudio De Cecco - Alberto Barigelli in  Alfred Kramer -   Jurgen Blassnegger Foto: Igor Mušič
Najboljše posadke v absolutni razvrstitvi: od leve Aleks Humar - Florijan Rus, Claudio De Cecco - Alberto Barigelli in Alfred Kramer - Jurgen Blassnegger Foto: Igor Mušič

BANJŠICE > V soboto je imelo okoli 5000 gledalcev na štirih izjemno razgibanih desetkilometrskih hitrostnih preizkušnjah kaj videti - od obračanja okoli svoje osi do prevračanja.

Rezultati, generalna razvrstitev, dolžina proge 42,48 km: 1. Claudio De Cecco - Alberto Barigelli (Ford focus RS WRC) 24:57,1, 2. Aleks Humar - Florijan Rus (Renault clio R3) 25:32,4, 3. Alfred Kramer - Jurgen Blassnegger (Mitsubishi EVO 6,5) čas 26:12,9., 4. Vasja Miklavčič - Leon Vodopivec (Renault clio) 2.0 RS) 26:30,2; najboljši Primorci po razredih: R 5 1. Humar - Rus; R 6 1. Matej Grudnik - Rok Lovšin (Renaulttwingo R 2), 2. Jernej Fakin - Gregor Fakin (Škoda Fabia R2; R 7: 1. Alen Lampe - Janko Kožman VW polo; R 8: 1. Miklavčič - Vodopivec; pokal Yugo: 1. Sebastjan Kobal - Tadej Samokec.

Italijan Claudio De Cecco, ki je prišel s spremstvom dveh tovornjakov in avtodoma, je s štirikolesno gnanim vozilom po serpentinasti cesti drvel s povprečno hitrostjo 102,5 km/h in ubranil zmago. Njegov najtesnejši zasledovalec Aleks Humar je z dvokolesno gnanim avtom uspel doseči zavidljivo hitrostno povprečje (99,8), a več po njegovih besedah ni bilo mogoče: “Če bi jaz zmagal, bi bilo, kot da je slovenska vojska premagala ameriško. S sovoznikom sva predvsem testirala material za tridnevni Delta reli, ki se v Poreču začenja v četrtek in šteje za EP. To bo za naju vrhunec sezone, želiva pa si na vrh v svojem razredu.”

Novogoriške organizatorje je sprva razveselil veteran Slavko Komel, ki je po prvi hitrostni preizkušnji zasedal šesto mesto: ”Žal mi je v nadaljevanju odpovedala sklopka in sem moral odstopiti, sicer pa sem imel odličen občutek. Če bi prišel do konca, bi bil takšen tudi rezultat.” Cilja ni videl niti domačin Igor Žbogar s peugetom 207 S 2000. Na prehodu iz ravninskega v zavit del proge ga je na izboklini dvignilo, po pristanku pa zaneslo in obrnilo na streho ter vrglo s proge. Izmed 67 posadk iz Slovenije, Italije, Avstrije in Hrvaške jih je sicer odstopilo 14.

Kljub nekaj srhljivim trenutkom si je po koncu relija lahko tajnik organizacijskega odbora Renato Hvala oddahnil: “Resnih poškodb ni bilo. Trpela je predvsem pločevina. Po hitrem prvem delu se proti cilju težave stopnjujejo in je treba voziti s pravo mero tveganja, kar predvsem nekateri mlajši fantje niso storili. Dirka je sicer v lepem vremenu vsestransko uspela.”

Organizatorji so s prodajo zapestnic in majiczbirali denar za fundacijo Vrabček upanja in s tem za bolnišnico za invalidno mladino v Stari gori.IGOR MUŠIČ


Najbolj brano