Če ni naših, so pa Italijani

Vrnitev relija na Goriško je bila tudi priložnost za obujanje nostalgičnih spominov. Avtomobilistični šport ima precej privržencev, ki so pozdravili 1. Rally Nova Gorica za pokal Alpe Adria na Banjšicah.

Zmagovalec  Rallya Nova Gorica: Claudio De Cecco (ford focus WRC) Foto: Boštjan Bensa
Zmagovalec Rallya Nova Gorica: Claudio De Cecco (ford focus WRC) Foto: Boštjan Bensa

BANJŠICE> Vsak nov začetek je težak, a dobro zasnovani lokacija in trasa ter organizacijsko utečeno dogajanje so novogoriškemu reliju prinesli pozitivne ocene v krstni izvedbi in seveda dobro popotnico za naprej. Če je ob varnosti udeležencev glavna skrb prirediteljev - v tem primeru pod okriljem AŠD Slovenija - ustrezna promocija, potem je bil reli Nova Gorica zadetek v polno. Velik finančni in logistični zalogaj, ki spremlja tovrstne dogodke, namreč ne odpušča spodrsljajev.

Izidi: 1. De Cecco-Barigelli (ford focus WRC) 26:09.3, 2. Grudina-Turlo (renault clio super 1,6) +49.4, 3. Laurencich-Mlakar (vsi Ita (renault new clio) +56.5, 4. Žbogar-Lah (renault clio) +1:33.1, 6. Miklavčič-Vodopivec (renault clio RS), 8. Prek-Mršnik (škoda fabia R2), 10. Komel-Kristančič (opel astra) ...

Za prihodnje izvedbe bo treba poleg sponzorskega zaledja sprinterskemu reliju zagotoviti večjo tekmovalno težo na slovenski sceni in morda razmisliti tudi o časovnem terminu. Tudi zaradi bližine zadnje preizkušnje za državno prvenstvo Rallyja Idrija, ki bo 12. in 13. oktobra, tokrat na startu ni bilo najmočnejših slovenskih posadk. Tudi te imajo namreč v kriznem letu proračune naravnane zelo na tesno in za dodatne dirke skoraj ni denarja.

Vrh so tako po pričakovanju krojili italijanski dirkači. V ospredju je bil prvi favorit, Claudio De Cecco (ford focus WRC), ki je dobil vse štiri hitrostne preizkušnje in je v skupnem seštevku svojega najbližjega zasledovalca Morrisa Grudino (renault clio super 1,6) pustil za sabo za skoraj 50 sekund. Italijanski uspeh je ob tehničnih težavah Lina Acca (renault clio maxi) s tretjim mestom zaokrožil Federico Laurencich (renault new clio). Najboljšo domačo uvrstitev je s četrtim mestom nenadejano dosegel Igor Žbogar (renault clio), ki tekmuje priložnostno. Uvrstil se je za italijanskim paketom in pred Avstrijca Alfreda Kramerja (mitsubishi lancer evo 6,5). Vasja Miklavčič (renault clio RS) je bil šesti, Vrhničan Miha Prek (škoda fabia R2), ki sicer živi v Budanjah na Vipavskem, pa je bil osmi. Slavko Komel (opel astra), ki je z Renatom Hvalo v prvi vrsti in drugimi goriškimi reli zanesenjaki bil eden glavnih pobudnikov in seveda soorganizatorjev relija, pa je bil deseti.

“Odziv je bil nad vsemi pričakovanji. Na progi se je zbralo po grobi oceni vsaj 5.000 gledalcev, ki so imeli tudi kaj videti. Škoda je le, ker ni bilo najmočnejših slovenskih posadk, a kljub temu je bila konkurenca tako številčno kot kakovostno več kot spodobna, kar potrjujejo imena tekmovalcev in njihovih avtomobilov ter tudi število udeležencev. Na startu jih je bilo 60, vse skupaj pa je minilo brez hujših nesreč. Za konkretne ocene letošnjega relija je sicer še nekoliko prezgodaj, želimo pa si da bi ga v prihodnje obdržali v teh okvirjih in na tem prizorišču ter da bi dobil mesto v koledarju relijev za državno prvenstvo,” je povedal Slavko Komel.ALEŠ SORTA


Najbolj brano