Za potrošnika premalo časa

V Zvezi potrošnikov Slovenije kritizirajo državo v odnosu do potrošnikov in delo njenega ministrstva pri brezplačnem svetovanju. Ministrstvu napoveduje podaljšan čas svetovanja.

Breda Kutin Foto: STA
Breda Kutin Foto: STA

LJUBLJANA > Predsednica Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) Breda Kutin je včeraj dejala, da se je “alarmantno stanje na področju varstva potrošnikov” začelo konec leta 2010.

Ministrstvo za gospodarski razvoj odgovarja, da je razpisa za brezplačno svetovanje in sofinanciranje potrošniške revije razveljavilo zaradi priporočil protikorupcijske komisije in proračunskih omejitev. “Svetovanje opravljajo usposobljeni uslužbenci ministrstva z dolgoletnimi izkušnjami svetovanja potrošnikom,” sporočajo. Napovedujejo, da bodo še ta teden svetovanje podaljšali na tri ure, kasneje pa na osem ur na dan.

Na razpisu za brezplačno svetovanje je bila leta 2012 izbrana ZPS, a potem so razpis razveljavili. “Zdaj ministrstvo začasno, mimo usmeritev nacionalnega programa, že četrto leto izvaja brezplačno svetovanje, čeprav je po programu predvideno, da bodo to delale nevladne potrošniške organizacije. Kako ga izvaja? Eno uro na dan naj bi imelo odprto telefonsko linijo,” je povedala Kutinova.

ZPS je imela z ministrstvom sklenjeno tudi pogodbo za izdajanje revije Vip, ki naj bi ji zagotavljala 50-odstotno sofinanciranje. Dobili so le 30 odstotkov denarja. Po izteku pogodbe je bil sicer objavljen nov razpis, a tudi tega je ministrstvo potem preklicalo.

Spregovorila je še o obtožbah na račun ZPS. Zavod PIP je namreč vložil prijavo Evropskemu uradu za boj proti prevaram (Olaf) zaradi izbora in sofinanciranja ZPS kot gostiteljice EPC. Kutinova je povedala, da je Olaf sporočil, da niti ZPS niti ona osebno nista bili nikoli predmet kakršnekoli preiskave oziroma ni ugotovil nikakršnih nepravilnosti. To potrjuje tudi lanska revizija, trdijo v ZPS. NR


Najbolj brano