V razredu je povprečno 19 učencev

V osnovnih šolah v Sloveniji je bilo v šolskem letu 2013/14 v razredih povprečno 19 učencev, kažejo podatki Statističnega urada RS. Le v samostojnih in matičnih osnovnih šolah je bilo v razredih povprečno 20 učencev, v razredih na podružničnih šolah pa povprečno 14 učencev.

V osnovnih šolah  v Sloveniji  je bilo v šolskem letu 2013/14 v razredih povprečno 19 učencev Foto: Saša Dragoš
V osnovnih šolah v Sloveniji je bilo v šolskem letu 2013/14 v razredih povprečno 19 učencev Foto: Saša Dragoš

LJUBLJANA > Najmanj otrok v razredu so imele osnovne šole v Pomurju, največ pa osnovne šole v osrednjeslovenski statistični regiji.

Na začetku šolskega leta 2013/14 se je v osnovne šole v Sloveniji vpisalo 21.000 prvošolcev. To je za pet odstotkov več kot v preteklem šolskem letu. V osnovne šole je bilo skupno vpisanih 166.500 otrok. To je za dober odstotek več kot v preteklem šolskem letu.

V redni program osnovne šole je bilo vpisanih 163.229 otrok, v prilagojeni program osnovne šole 1807 otrok, v posebni program osnovne šole pa 1499 otrok.

Lani osnovno šolo uspešno zaključilo 17.361 oučencev

Osnovnošolsko izobraževanje v Sloveniji je potekalo v 782 osnovnih šolah in njihovih podružnicah ter v 57 šolah, enotah pri osnovnih šolah in zavodih za otroke s posebnimi potrebami.

Ob koncu šolskega leta 2012/13 je izobraževanje v rednih programih osnovne šole uspešno končalo 17.361 učencev, izobraževanje v osnovni šoli s prilagojenim programom 198 učencev, izobraževanje v osnovni šoli za odrasle pa 170 udeležencev.

Popravni izpit iz enega ali več predmetov je imelo ob koncu šolskega leta malo manj kot štiri odstotke učencev zaključnega razreda in 83 odstotkov teh učencev je popravni izpit tudi opravilo.

Učenci s posebnimi potrebami

Med otroki, ki so v šolskem letu 2012/13 končali osnovnošolsko izobraževanje, je bilo 1,4 odstotka takih, ki so izpolnili zakonsko obveznost devetletnega šolanja in zapustili osnovno šolo, ne da bi pridobili spričevalo o dokončani osnovni šoli.

Otroci s posebnimi potrebami, vključeni v redne programe osnovne šole, predstavljajo 6,5 odstotka celotne osnovnošolske populacije. Ob koncu šolskega leta 2012/13 je bilo v programe postopne integracije otrok s posebnimi potrebami v redne programe osnovne šole z zagotavljanjem dodatne strokovne in učne pomoči vključenih 10.400 učencev s posebnimi potrebami, kar je 400 več kot v prejšnjem letu.

Ob koncu šolskega leta 2012/13 je v osnovnih šolah in v osnovnih šolah s prilagojenim programom poučevalo ali drugače sodelovalo v pedagoškem procesu 15.999 oseb. Njihovo število je v primerjavi s predhodnim upadlo že drugo šolsko leto zapored, tokrat za skoraj en odstotek.

STA


Najbolj brano