V Trstu številne prometne spremembe

Trst je po petnajstih letih vendarle dobil nov, sodobnemu času primeren prometni načrt, piše na spletni strani časnika Primorski dnevnik.

Trst je po petnajstih letih vendarle dobil nov, sodobnemu času primeren prometni načrt
Trst je po petnajstih letih vendarle dobil nov, sodobnemu času primeren prometni načrt 

TRST > Načrt daje prednost javnim prevozom (dolžina prednostnih ulic za avtobuse se bo skoraj podvojila, od sedanjih 4,8 na 9 kilometrov), kolesarskim stezam (od sedanjih 20 na 90 kilometrov), večjim površinam, namenjenih pešcem.

Nasprotniki načrta opozarjajo na zmedo, ki naj bi jo povzročila napovedana prometna revolucija (po Korzu Italia bodo vozili izključno avtobusi, Mazzinijeva ulica bo zaprta za promet, Carduccijeva bo postala dvosmerna), pa tudi na težave, ki naj bi jih imeli stanovalci pri iskanju parkirnih prostorov, ker bo večji del le-teh proti plačilu.

V prihodnjih dneh in tednih se kljub temu ne bo v mestnem prometu nič bistvenega spremenilo. Uvajanje novosti bo postopno, še piše Primorski dnevnik.

NR


Najbolj brano