TV3 se poslavlja s slovenskega trga

Švedska medijska družba Modern Times Group (MTG) se je odločila v Sloveniji ukiniti televizijski program TV3. Za ta korak so se odločili zaradi nekonkurenčnega okolja in neodzivnosti državnih organov ter prepričanja, da ne kaže na to, da bi se položaj v prihodnjih letih lahko bistveno spremenil.

Švedska medijska družba Modern Times Group (MTG) se je odločila v Sloveniji ukiniti televizijski program TV3
Švedska medijska družba Modern Times Group (MTG) se je odločila v Sloveniji ukiniti televizijski program TV3 

LJUBLJANA> Tako bo družba Prva TV, prek katere je v Sloveniji prisoten MTG, televizijski program oddajala le še nekaj mesecev in zaključila vse pogodbene obveznosti, so danes sporočili iz omenjene slovenske družbe.

Pridobili so enajst odstotkov gledalcev

Družba MTG je na slovenski televizijski trg vstopila sredi leta 2006 in tako pet let gradila blagovno znamko TV3. Tržni delež gledalcev v teh letih se je povzpel z enega odstotka na današnjih enajst odstotkov.

Ostali so brez pripadajočega oglaševalskega kolača

Kljub temu pa položaj na slovenskem medijskem trgu ni dopustil, da bi si TV3 odrezala delež oglaševalskega kolača, ki ji je pripadal glede na gledanost. Zaradi nekonkurenčnega okolja in neodzivnosti državnih organov se je tako vodstvo družbe MTG odločilo, da televizijo zapre, saj ne vidi možnosti, da bi se položaj v prihodnjih letih lahko bistveno spremenil.

Odpovedi delovnega razmerja bodo v skladu s slovensko zakonodajo, zaposleni pa bodo prejeli tudi vsa nadomestila, ki jim pripadajo. Prav tako bodo imeli možnost prijave na prosta delovna mesta v družbi MTG.

Negativno sporočilo potencialnim tujim medijskim vlagateljem

“Žal mi je, da smo morali sprejeti odločitev o ukinitvi televizije TV3, saj še vedno verjamem, da smo bili s sedanjo ekipo in predvidenimi načrti sposobni zgraditi veliko zgodbo. A situacija na slovenskem medijskem trgu, kjer trenutno vladata monopolizacija in nekonkurenčnost, nas je prisilila v te skrajne ukrepe,” pravi generalni direktor televizije TV3 Gregor Memedović.

Hkrati poudarja, da bo izguba televizije TV3 v prihodnosti negativno vplivala na slovenski oglaševalski trg, hkrati pa bo to tudi neposredno negativno sporočilo ostalim tujim medijskim vlagateljem glede vstopa v ta prostor.

Ali Pro Plus zlorablja monopolni položaj?

Pri tem velja omeniti, da je urad za varstvo konkurence lani na podlagi prijave Prve TV in RTV Slovenija uvedel postopek zoper komercialno medijsko hišo Pro Plus, ki ima med drugim televizijska programa Pop tv in Kanal A ter spletni portal 24ur.com. Vendar pa je to urad storil šele kakšno leto in pol po prejemu prijave, so takrat povedali v Prvi TV.

V Prvi TV so uradu že ob prijavi predložili dokumente, ki dokazujejo, da zagotavlja Pro Plus ugodnejše pogoje oglaševanja, če oglaševalci oglašujejo zgolj pri njih. Na ta način po njihovem mnenju Pro Plus več kot evidentno zlorablja monopolni položaj.

STA


Najbolj brano