Rast kakovosti in prepoznavnosti
Svet
29. 12. 2011, 16.49
, posodobljeno: 30. 10. 2017, 17.32
Gastronomsko leto v Sloveniji je bilo na številnih ravneh usmerjeno k spodbujanju domače pridelave in ozaveščanju o pomenu uporabe blizu doma pridelane hrane. Vse več je tudi akcij, ki spodbujajo kakovost pri ponudnikih, po drugi strani pa ozaveščajo in informirajo uporabnike.
PRIMORSKA> Na številne predstavitve primorskih turističnih krajev v tujini so letos še bolj kot v preteklosti vabili vinarje in gostince. utrjuje se namreč prepričanje, da so gastronomska doživetja na Primorskem dodana vrednost siceršnji turistični ponudbi. V Celovcu, na Dunaju, v Milanu, Rimu, Trstu, Budimpešti in celo daljnem New Yorku so spoznavali kulinarično zakladnico tukajšnjih dežel izpod mojstrskih rok, ki so tradicionalnemu dajale novo svežino.
Resolucija o hrani
Kakovostno in organizacijsko so zorele tudi domače prireditve, med katerimi jih je vse več na ravni, ki je primerljiva s sorodnimi prikazi denimo v sosednji Italiji, kjer sta tradicija in ozaveščenost zelo visoki. Svoje je pridalo še ministrstvo za kmetijstvo z agilnim ministrom Dejanom Židanom, ki je v letošnjem letu skozi parlament spravil prehransko strategijo z naslovom Zagotovimo.si hrano za jutri, v osredju katere je dvig pridelave kakovostne in varne domače hrane.
Številna priznanja
Narava je bila letos naklonjena vinogradnikom, ki obetajo izjemna rdeča vina, oljkarji poročajo o povprečni letini. Ugled obojih v svetu se je letos še okrepil, saj so kar deževala poročila z mednarodnih ocenjevanj, na katerih so Primorci osvajali najvišja priznanja za svoj pridelek.
SAŠO DRAVINEC