Pikalo: Naš šolski sistem verjetno med dvajsetimi najboljšimi na svetu

Normativi in standardi so temelj kakovosti slovenskega šolskega sistema, ki je ob izjemni globalni konkurenci danes verjetno med dvajsetimi najboljšimi na svetu, je danes v DZ dejal minister za izobraževanje, znanost in šport Jernej Pikalo.

Normativi in standardi so temelj kakovosti slovenskega šolskega sistema, ki je ob izjemni globalni konkurenci danes verjetno med dvajsetimi najboljšimi na svetu, je danes v DZ dejal minister za izobraževanje, znanost in šport Jernej Pikalo Foto: Tamino Petelinsek
Normativi in standardi so temelj kakovosti slovenskega šolskega sistema, ki je ob izjemni globalni konkurenci danes verjetno med dvajsetimi najboljšimi na svetu, je danes v DZ dejal minister za izobraževanje, znanost in šport Jernej Pikalo Foto: Tamino Petelinsek

LJUBLJANA > Med uspehi njegovega ministrstva je izpostavil zlasti umiritev šolskega prostora.

Poslanka SD Majda Potrata je na današnji seji DZ Pikala povprašala po ukrepih, s katerimi je vlada v preteklem letu zagotavljala dostopno in kakovostno javno šolstvo. Jernej Pikalo je odgovoril, da so “uspeli obrniti trende”, ki so po njegovih besedah šli v smeri privatizacije in poslabšanja kakovosti šolstva, in sicer skozi slabšanje normativov in standardov. Prav ti pa so po njegovih besedah temelj kakovosti slovenskega šolskega sistema.

Pri delu ministrstvo izhaja iz podmene dostopnega in kakovostnega šolstva. Obenem pa želijo tenkočutno, a vendarle delati korake v smeri modernizacije in napredka, je povedal Pikalo. Med konkretnimi sprejetimi ukrepi je izpostavil okrepitev dialoga z ravnatelji in sindikati ter zagotovitev ustreznega financiranja šolskega sistema.

Prav tako na ministrstvu rešujejo problematiko fiktivnih vpisov, je poudaril minister. Kot je opozoril, ni prav, da se ljudje vpisujejo v šole in ob tem izkoriščajo socialne in druge ugodnosti, hkrati pa ne nadgrajujejo svojega potenciala.

Nasploh pa je ministrstvo po oceni Pikala z naštetimi ukrepi umirilo šolski prostor. “Danes ni več vprašanja normativov in standardov, ampak gre za vprašanje nadgrajevanja kakovosti šolstva,” je poudaril.

STA


Najbolj brano