Odstranitev Coste Concordie bo stala 236 milijonov evrov

Več kot pet mesecev po nesreči križarke Costa Concordia se je le začelo odstranjevanje nasedle ladje, ki naj bi stalo približno 236 milijonov evrov. Po odstranitvi jambora, bazenskega tobogana in dimnika so na krovu namestili več naprav, ki naj bi dajale informacije o stabilnosti križarke.

Več kot pet mesecev po nesreči križarke Costa Concordia se je le začelo odstranjevanje nasedle ladje, ki naj bi stalo približno 236 milijonov evrov Foto: Stringer/Italy
Več kot pet mesecev po nesreči križarke Costa Concordia se je le začelo odstranjevanje nasedle ladje, ki naj bi stalo približno 236 milijonov evrov Foto: Stringer/Italy

RIM> Nato naj bi preverili stanje morskega dna. Strokovnjaki ameriškega podjetja Titan Salvage in italijanskega podjetja Micoperi, ki so zadolženi za odstranitev križarke, bodo poskušali ladjo z več ton težkimi vrvmi zasidrati na dno, da bi preprečili premikanje.

“Odstranjevanje ladje naj bi trajalo eno leto, vendar upamo, da bi dela lahko končali nekaj mesecev prej,” je dejal lastnik podjetja Micoperi Silvano Bartolotti. Za podjetje bo podvig ogromen, saj ima ladja težo stotih letal boeing 747.

Na koncu pa bodo v morsko dno zabili 30 metrov dolge kole, ki bodo podpirali razbitino, ko jo bodo obrnili pokonci. Sodelovalo bo približno 100 delavcev, da bodo prevrnjeno križarko ponovno postavili pokonci. Ko jim bo to uspelo, bodo križarko odvlekli v eno izmed italijanskih pristanišč, ki ga še niso določili. Morsko dno na kraju nesreče bodo očistili in ponovno zasadili morsko rastlinje.

Costa Concordia z več kot 4200 potniki na krovu je 13. januarja nasedla ob toskanski obali. Pri tem je umrlo 32 oseb. Kapitan ladje Francesco Schettino, ki so ga prijeli dan po nesreči, še naprej ostaja v hišnem priporu. Obtožen je nenaklepnega uboja, povzročitve brodoloma in da je zapustil ladjo, preden so evakuirali približno 4200 potnikov in članov posadke. Za to mu grozi skupno 15 let zapora.

STA


Najbolj brano