Končno iz turističnega supermarketa v butik?

“Slovenija bo razvit turistični cilj s sodobno, raznoliko in visoko kakovostno turistično ponudbo, temelječo na inovativnih turističnih vsebinah ter storitvah z visoko dodano vrednostjo. Zaželena bo postala tudi med turisti iz oddaljenih držav.” Takšna je idilična podoba slovenskega turizma leta 2016, ko naj bi s papirja v realnost prelili cilje, ki jih je vlada zapisala v novi turistični strategiji.

Maja Pak, Marjan Hribar in Mateja Tomin Vučkovič (z leve) so prepričani, da je slovenski turizem tokrat stavil na zmagovalnega konja v podobi trajnostnega razvoja    Foto: STA
Maja Pak, Marjan Hribar in Mateja Tomin Vučkovič (z leve) so prepričani, da je slovenski turizem tokrat stavil na zmagovalnega konja v podobi trajnostnega razvoja  Foto: STA

LJUBLJANA> Ključni turistični strateški dokument so poimenovali “Partnerstvo za trajnostni razvoj turizma 2012-2016” in v njem opredelili številne ukrepe, ki naj bi vodili do slovenske zgodbe o uspehu. Vizija je jasna: “Leta 2016 bo turizem v Sloveniji v celoti temeljil na trajnostnem razvoju in bo kot zelo uspešna gospodarska panoga nacionalne ekonomije ključno prispeval k družbeni blaginji in ugledu naše države v svetu.”

Iz strategije je razvidno, da bo treba pri dvigu konkurenčnosti razvijati turistične destinacije, ustrezno kadrovsko strukturo glede na potrebe gospodarstva, dvigniti kakovost, spodbujati raziskave in razvoj ter zagotavljati ustrezne podlage za sprejemanje poslovnih odločitev. Med drugim bo nujno spodbujanje inovativnosti, poskrbeti za lažjo dostopnost do Slovenije in v Sloveniji, krepiti sodelovanje v EU in v mednarodnem prostoru, vlagati v turistično infrastrukturo in omogočiti desezonalizacijo, to je razvoj turizma v vseh letnih časih.

Ob ambicioznih napovedih je v. d. generalnega direktorja direktorata za turizem in internacionalizacijo na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Marjan Hribar poudaril, da so s slovenskim turističnim gospodarstvom dosegli soglasje, da v novo strateško obdobje ne bodo stopali z vprašanjem, kaj je mogoče doseči. “Usmerili se bomo v iskanje odgovorov, kakšnega turizma si želimo in za kaj se bomo borili,” je povedal Hribar.

Direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak meni, da so zaostrene gospodarske razmere vplivale na nekatere pomembne tuje trge, varčevalni ukrepi pa so svoj pečat pustili tudi na slovenskem turizmu. “Ne glede na vse nadaljujemo s krovno zgodbo Slovenije, ki jo predstavljamo kot zeleno, aktivno in zdravo državo, ki utemeljuje jedro znamke I feel Slovenia in nas bo tudi v prihodnje vodila pri razvoju in trženju zelenega oziroma trajnostnega turizma,” napoveduje sogovornica. NATAŠA HLAJ


Najbolj brano