Ikein center velik konkurent trgovcem

Ikein nakupovalni center Tiare v Vilešu je samo v štirih dneh po decembrskem odprtju obiskalo 160.000 ljudi. Nakupovalni center je postal konkurent trgovcem iz spodnje Furlanije-Julijske krajine, poroča poslovni dnevnik Finance.

Predsednik tržaškega podjetniškega združenja Confcommercio Antonio Paoletti ugotavlja, da je imela Ikea dobro kampanjo, ponudila je dobre cene in je naredila vse potrebno za promocijo centra Foto: Leo Caharija
Predsednik tržaškega podjetniškega združenja Confcommercio Antonio Paoletti ugotavlja, da je imela Ikea dobro kampanjo, ponudila je dobre cene in je naredila vse potrebno za promocijo centra Foto: Leo Caharija

VILEŠ > Predsednik tržaškega podjetniškega združenja Confcommercio Antonio Paoletti je prepričan, da bo vpliv nakupovalnega centra čutiti ne samo v Trstu, ampak tudi v Sloveniji. Meni, da bi morale lokalne in regijske oblasti oblikovati politiko, ki bi ljudi pritegnila v mestna središča. Tiare jih vodi na območje, kjer ni ničesar, in tam preživijo ves dan. Paoletti ugotavlja, da je imela Ikea dobro kampanjo, ponudila je dobre cene in je naredila vse potrebno za promocijo centra.

Predsednik videmskega Confcommercia Giovanni Da Pozzo poudarja, da se bodo morala domača trgovska podjetja potruditi, če bodo želela konkurirati nakupovalnemu centru. Meni, da so lahko kakovost storitev, profesionalnost in inovativnost njihova prednost.

Slovenski trgovci, ki imajo trgovine ob meji in s tem veliko italijanskih kupcev, so vsaj na videz mirni. Nakupovalno-zabaviščno središče Planet Tuš, ki je po ponudbi še najbolj podobno nakupovalnemu središču Tiare, je zaradi svoje ponudbe blagovnih znamk priljubljeno pri Italijanih in Hrvatih. Z decembrsko prodajo so zadovoljni, dober obisk pričakujejo tudi med razprodajami. V novogoriškem nakupovalnem središču Qulandia so veseli prihoda konkurence. Nakupovalno središče mesečno obišče v povprečju 325.000 obiskovalcev, od tega približno četrtina Italijanov. Tako v Mercatorju kot v Sparu v decembru niso zaznali pomembnejšega vpliva v trgovinah z market programom. Trdijo, da spoštujejo svoje tekmece in jih spremljajo, pišejo Finance.

NR


Najbolj brano