Hit pripeljal Američane

Novogoriški Hit je včeraj v Kranjski Gori podpisal 20-letno licenčno podobo z največjim svetovnim hotelskim podjetjem Wyndham Hotel Group. Njegovo blagovno znamko Ramada nosita hotela Prisank in Larix Hitove hčerinske družbe Alpinea.

Hotel Larix je po novem tudi  Ramada Resort Kranjska Gora
Hotel Larix je po novem tudi Ramada Resort Kranjska Gora  

KRANJSKA GORA > Hotela družbe Hit Alpinea sta s pogodbo z največjo hotelsko korporacijo v svetovnem merilu, Wyndham Hotel Group, prevzela ime njene blagovne znamke Ramada. Hotel Larix je po novem Ramada Resort Kranjska Gora, hotel Prisank pa Ramada Hotel & Suites Kranjska Gora. Oba ustrezata merilom za pridobitev franšize, potrebne so le manjša vzdrževalna dela, sta ugotovila partnerja.

Ramada v skupini Wyndham Hotel Group je svetovna veriga skoraj 380 hotelov. Wyndham pa v svetovnem merilu velja za največje hotelsko podjetje. S 15 tržnimi znamkami upravlja kar 7440 hotelov z več kot 638.300 sobami v 68 državah sveta.

Sodelovanje z družbo Wyndham Hotel Group v Hitu ocenjujejo kot mejnik ne le zase, temveč za slovenski turizem. Predsednik uprave Dimitrij Piciga nam je pred časom pojasnil, da bo kranjskogorska Alpinea vstopila v Ramado v boljši kondiciji kot je še pred nedavnim kazalo. Do tega je prišlo predvsem z razumevanjem bank. Zagotovil je, da Kranjska Gora ostaja druga Hitova strateška točka v Sloveniji.

“Za skupino Hit je ključno to, da se destinacija Kranjska Gora v novih mednarodnih okvirih še naprej razvija,” je včeraj po podpisu pogodbe povedala Simona Mele, članica uprave družbe Hit. Prepričana je, da tržna znamka Ramada zagotavlja kakovost storitev, a hkrati ohranja individualne značaje, identiteto in tradicijo, v tem primeru Kranjske Gore. DK


Najbolj brano