Hit pripeljal Američane
Slovenija
16. 01. 2014, 08.17
, posodobljeno: 31. 10. 2017, 03.22
Novogoriški Hit je včeraj v Kranjski Gori podpisal 20-letno licenčno podobo z največjim svetovnim hotelskim podjetjem Wyndham Hotel Group. Njegovo blagovno znamko Ramada nosita hotela Prisank in Larix Hitove hčerinske družbe Alpinea.
KRANJSKA GORA
> Hotela družbe Hit Alpinea sta s pogodbo z največjo hotelsko korporacijo v svetovnem merilu, Wyndham Hotel Group, prevzela ime njene blagovne znamke Ramada. Hotel Larix je po novem Ramada Resort Kranjska Gora, hotel Prisank pa Ramada Hotel & Suites Kranjska Gora. Oba ustrezata merilom za pridobitev franšize, potrebne so le manjša vzdrževalna dela, sta ugotovila partnerja.
Ramada v skupini Wyndham Hotel Group je svetovna veriga skoraj 380 hotelov. Wyndham pa v svetovnem merilu velja za največje hotelsko podjetje. S 15 tržnimi znamkami upravlja kar 7440 hotelov z več kot 638.300 sobami v 68 državah sveta.
Sodelovanje z družbo Wyndham Hotel Group v Hitu ocenjujejo kot mejnik ne le zase, temveč za slovenski turizem. Predsednik uprave Dimitrij Piciga nam je pred časom pojasnil, da bo kranjskogorska Alpinea vstopila v Ramado v boljši kondiciji kot je še pred nedavnim kazalo. Do tega je prišlo predvsem z razumevanjem bank. Zagotovil je, da Kranjska Gora ostaja druga Hitova strateška točka v Sloveniji.
“Za skupino Hit je ključno to, da se destinacija Kranjska Gora v novih mednarodnih okvirih še naprej razvija,” je včeraj po podpisu pogodbe povedala Simona Mele, članica uprave družbe Hit. Prepričana je, da tržna znamka Ramada zagotavlja kakovost storitev, a hkrati ohranja individualne značaje, identiteto in tradicijo, v tem primeru Kranjske Gore. DK