Do leta 2020 za izboljšanje varstva potrošnikov v EU 189 milijonov evrov

Evropski poslanci so v torek na plenarnem zasedanju v Strasbourgu z veliko večino sprejeli poročilo o programu varstvu potrošnikov 2014-2020.

Do leta 2020 bo za izboljšanje varstva potrošnikov v EU namenjenih 189 milijonov evrov Foto: Leo Caharija
Do leta 2020 bo za izboljšanje varstva potrošnikov v EU namenjenih 189 milijonov evrov Foto: Leo Caharija

STRASBOURG > Nov zakonodajni akt naj bi pripomogel k ohranitvi visoke ravni varstva potrošnikov v Evropski uniji, za kar bo v prihodnjih sedmih letih namenjenih 189 milijonov evrov.

Program naj bi potrošnikom omogočil lažje uveljavljanje svojih pravic, v ospredje pa postavlja tudi pravico do obveščenosti in izobraževanja za njihovo zaščito.

Z namenom doseganja ciljev potrošniške politike bo v okviru programa med letoma 2014 in 2020 za izboljšanje varstva potrošnikov namenjenih 189 milijonov evrov.

“Samo 15 odstotkov potrošnikov pravzaprav ve, da obstajajo centri mrež za zaščito potrošnikov. Zato se moramo založiti z dobrimi in enostavnimi informacijami. Z informacijami, ki jih bodo videli tudi tisti, ki imajo očala, kajti danes se velik del starejših in pa ljudi s posebnimi potrebami zelo težko prilagaja informacijam, napisanim z majhnimi črkami,” je v Evropskem parlamentu v Strasbourgu v torek opozorila evropska poslanka Zofija Mazej Kukovič (EPP/SDS).

Platforme, ki so na voljo internetu, sicer po njenih besedah omogočajo popolno informiranost, vendar pa morajo biti dovolj prijazne vsem potrošnikom.

Mazej Kukovičeva je ocenila, da so cilji programa varstva potrošnikov dobri. Problematično pa je dejansko izvajanje zakonodaje ter informiranje potrošnikov. In primer slabega informiranja je tudi Slovenija, verjame evropska poslanka.

V Sloveniji je obveščanje preko spletne strani Evropskega potrošniškega centra v domeni ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, vendar spletna stran trenutno sploh ne deluje, je opozorila v sporočilu za javnost. Da prva in glavna informacijska točka za potrošnike ne deluje ter da se v domovini ne zavedajo razsežnosti informiranega potrošnika, se ji zdi zaskrbljujoče.

STA


Najbolj brano