“Poti bodo najmanj take, kot so bile”

Nedokončana dela ob zemeljskih delih v okviru odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij vzbujajo nejevoljo pri domačinih v sežanski občini. Izvajalci del se sklicujejo na vreme in zagotavljajo, da bodo vse uredili v naslednjih mesecih.

Prej tipični kraški kolovozi zdaj spominjajo na jarke na fronti.  A izvajalci pravijo, da se mora teren najprej posesti, potem ga bodo povaljali. Foto: Bogdan Macarol
Prej tipični kraški kolovozi zdaj spominjajo na jarke na fronti. A izvajalci pravijo, da se mora teren najprej posesti, potem ga bodo povaljali. Foto: Bogdan Macarol

SEŽANA> Vse številčnejša vprašanja in pripombe brez odgovorov so segla tudi do občinskega svetnika Črtomirja Pečarja, ki vodi Odbor za infrastrukturo in urejanje prostora Občinskega sveta Občine Sežana.

“Posamezni kolovozi, na primer ta med Utovljami in Dobravljami, so sedaj v slabem stanju, zato mora občina zahtevati od izvajalca, da poti vrnejo v funcionalno stanje,” je terjal takojšnje ukrepanje občinske uprave. Ko smo si na terenu ogledali, kaj so za seboj pustili stroji, smo srečali tudi enega izmed domačinov, ki pa je želel ostati neimenovan. “Prej lepe poti so sedaj skoraj neprevozne, ker površina ni splanirana. Zaradi ostrega kamenja, ki ga prej ni bilo, se lahko na poti predre tudi pnevmatika,” je povedal.

Trditvi, da dela na terenu še niso dokončana, je pritrdil tudi Goran Živec, ki je dal izjavo v imenu podjetja FMC Sistemski integrator d.o.o. iz Ljubljane, ki nastopa kot izvajalec del ter bodoči upravljalec in vzdrževalec omrežja. “Naša tehnika gradnje predvideva, da se jarek, ki je globok 80 centimetrov, zasuje, višek materiala pa se na kolovozih odloži od robu poti. V naslednjih mesecih, ko se bo trasa posedla - vmes bo svoje opravil še dež -, bomo uporabili tudi ta material in traso še dosuli, če bo potrebno, in jo povaljali. Uporabnikom jamčimo, da bosta videz in uporabnost poti potem vsaj enaka, če ne še boljša, kot sta bila pred izkopom,” je zagotovil Živec.

Glede izkopov v asfaltnih cestah, ki imajo zdaj makadamski pas, pa je dodal: “Postavitev asfaltne prevleke zahteva vsaj dva tedna temperature nad ničlo v nočnem času, sicer se po odmrznitvi teren posede in je potrebno delo popravljati. V vmesnem zimskem času smo povsod, kjer je obstajala nevarnost odnašanja nasutega materiala zaradi vode, pa tudi tam, kjer so ceste bolj obremenjene, začasno jarke zatesnili tudi z betonom, drugje pa le s tamponom. V naslednjem mesecu pa bodo jarki povsod asfaltirani,” je zajamčil ter trditev podkrepil z desetletno garancijo na izvedena dela.

BOGDAN MACAROL


Najbolj brano