Z izposojenim kolesom kmalu tudi do Izole

V enem letu je sistem avtomatizirane izposoje koles v Kopru privabil približno 450 uporabnikov. Prav kmalu ga bodo nadgradili z dodatno kolesarnico, ki jo urejajo na izteku semedelske promenade v smeri proti Žusterni.

Mladen Bijeljac iz Ibisa ocenjuje, da si je od marca lani kolesa izposodilo približno 450  uporabnikov  Foto: Tomaž Primožič/Fpa
Mladen Bijeljac iz Ibisa ocenjuje, da si je od marca lani kolesa izposodilo približno 450 uporabnikov  Foto: Tomaž Primožič/Fpa

KOPER, IZOLA > Mladen Bijeljac iz podjetja MM Ibis, ki se je podpisalo pod 200.000 evrov vreden projekt Coast bikes, napoveduje še nekaj novosti. “Povezati nameravamo sistema izposoje v Kopru in Izoli, zato bomo v prihodnje odprli tri nove postaje. Ena bo na parkirišču pri ladjedelnici v Izoli, druga pri pošti, tretja pa v bližini srednje šole ob marini. Razmišljamo tudi o možnosti še ene vmesne postaje v Žusterni, kjer pa se nekoliko zapleta, ker ne uspemo najti primerne lokacije,” pojasnjuje.

Uporabniško kartico, za katero je treba odšteti 12 evrov in omogoča 14 ur tedenske vožnje (kartico se nato sproti brezplačno polni), je moč naročiti in jo nato tudi prevzeti v prostorih koprske Študentske organizacije na Pristaniški ulici.

Sistem avtomatizirane izposoje koles je zaživel marca lani. Na šestih postajah si je moč izposoditi 36 koles, ki jih lahko kolesarji poljubno pustijo na kateri koli od lokacij samopostrežnega terminala. Najbolj oblegane so lokacije kolesarnic, ki z obrobja vodijo v središče mesta. Bijeljac meni, da je Istra zelo specifična, saj je mestno kolesarjenje še precej v povojih in ljudje tega koncepta še niso povsem sprejeli. “Se pa razmere izboljšujejo, saj se poskušamo čim bolj prilagoditi željam in potrebam naših uporabnikov,” je optimističen.

V Ibisu sistem financirajo s prodajo oglaševalskega prostora na kolesih in kolesarnicah. “Nekatera podjetja se sicer odločajo za takšen način oglaševanja, vendar je obseg prodaje precej manjši, kot smo si želeli. V Nemčiji, denimo, je takšna oblika promocije odlično zaživela. Pustimo času čas,” upa Bijeljac.

NH


Najbolj brano