Vipovci so zaostali za piloti

Spletna aplikacija VIP Portorož, ki je bila paradni konj letošnje promocije Turističnega združenja Portorož, še zdaleč ni dosegla toliko uporabnikov kot jih je pred dvema letoma video Skoči v Portorož.

Tako so junija župan Peter Bossman in avtorji aplikacije iz agencij Rem in AV studio predstavili aplikacijo VIP Portorož Foto: Zdravko Primožič/Fpa
Tako so junija župan Peter Bossman in avtorji aplikacije iz agencij Rem in AV studio predstavili aplikacijo VIP Portorož Foto: Zdravko Primožič/Fpa

PORTOROŽ, PIRAN> Predlanski video, v katerem se obiskovalci s pilotskimi kapami in očali zabavajo v Portorožu, je bil zelo uspešen in je privabil veliko obiskovalcev, ocenjujejo v Turističnem združenju Portorož in na piranski občini. Zatrjujejo, da je na spletni strani Youtube dosegel 200.000 klikov. Številko so očitno nekoliko “zaokrožili” navzgor, saj je v petek, ko smo si nazadnje ogledali video, števec obiskov kazal 124.495 klikov.

65.000 evrov za VIP aplikacijo

Tudi letos so se odločili za spletno promocijo, v kateri uporabniki sestavijo video iz vnaprej posnetih prizorov. Akcijo je piranski župan Peter Bossman v pogovoru za enega od istrskih spletnih medijev ocenil za “ne tako uspešno”. Je bilo torej 65.000 evrov, kolikor je stala izdelava spletne aplikacije VIP Portorož, slaba naložba?

Pomislek so v piranski občinski upravi zavrnili: “Aplikacija VIP Portorož je naletela na zelo dober odziv.” In pojasnili Bossmanovo izjavo: “Res pa je, da je video Skoči v Portorož doživel tako velik uspeh in gledanost, da teh številk ne bo lahko preseči. V tem smislu je izjavil, da letošnja aplikacija ni bila tako uspešna kot predlanski video.”

Avstrijci namesto Italijanov

Akcijo VIP Portorož je težko primerjati z videom Skoči v Portorož, saj gre za dva različna koncepta, pojasnjuje Lea Šuligoj s Turističnega združenja Portorož. Za razliko od videa, ki je deloval na platformi Youtube, je aplikacija VIP delovala na spletni strani združenja in zaradi interaktivnosti zahtevala več truda uporabnikov. Odziv vseeno ocenjujejo kot dober.

Aplikacija VIP Portorož je trajala tri mesece in se je s septembrom končala. Čeprav na vstopni strani Turističnega združenja Portorož o njej ni več sledi, je dostopna v rubriki z novicami in dogodki.

“Do konca avgusta je imela aplikacija 38.275 ogledov. To je res manj kot lani, vendar je akcija pritegnila veliko več medijske pozornosti in pozitivnih odzivov strokovnjakov,” pravi Šuligojeva. Čeprav je bila promocijska akcija usmerjena na italijanski trg - tudi trubaška glasba v podlagi naj bi godila predvsem Italijanom -, so jo dobro sprejeli v Avstriji. Na njen račun je zrasel obisk spletnega portala www.portoroz.si, združenje pa je povečalo bazo naročnikov e-novic, kar so bili tudi glavni cilji VIP akcije.

“Menimo, da je aplikacija vsekakor upravičila stroške v višini 65.000 evrov. Ocenjujemo, da so samo medijske objave v Sloveniji, vredne približno 120.000 evrov,” pojasnjuje Šuligojeva. Pozitiven učinek naj bi se poznal tudi pri številu nočitev, ki je - krizi navkljub - le za odstotek nižje kot lani, prihodek hotelirjev pa je celo višji.

Zato v združenju napovedujejo, da bodo tudi v prihodnje usmerjali promocijske akcije na spletne medije. HELENA RACE


Najbolj brano