Upravnik kotlovnice odhaja, za novega pripravljajo razpis

Podjetje Za Gradom d.o.o. odstopa od pogodbe o upravljanju kotlovnice na Markovcu, so sporočili iz tamkajšnjega kurilnega odbora. Pripravili bodo razpis za izbiro novega upravnika. Do njegovega izbora bo - skladno z veljavno pogodbo - dosedanji upravnik zagotovil tekoče poslovanje in nemoteno oskrbo s toplotno energijo.

Podjetje Za Gradom d.o.o. odstopa od pogodbe o upravljanju kotlovnice na Markovcu. Do  izbora novega upravnika  bo dosedanji  zagotovil tekoče poslovanje in nemoteno oskrbo s toplotno energijo. Foto: Ilona Dolenc
Podjetje Za Gradom d.o.o. odstopa od pogodbe o upravljanju kotlovnice na Markovcu. Do izbora novega upravnika bo dosedanji zagotovil tekoče poslovanje in nemoteno oskrbo s toplotno energijo. Foto: Ilona Dolenc

KOPER > “Sedanje nezadovoljstvo uporabnikov je večinoma posledica dogodkov in odločitev v preteklih letih, na katere nismo imeli vpliva. Izrazito nezadovoljstvo uporabnikov se je pokazalo po obračunu porabe toplotne energije za preteklo kurilno sezono,” je v izjavi za javnost pojasnil Branko Čehovin, predsednik Kurilnega odbora.

Nov Kurilni odbor je pričel delati po koncu kurilne sezone 2012/2013. Kurilni odbor šteje 13 članov. Zaradi učinkovitejšega delovanja so izmed svojih članov, ki so strokovnjaki na različnih področjih (energetiki, strojniki, ekonomisti, pravniki …) ustanovili tri komisije. Njihova naloga je zagotoviti učinkovito in korektno delovanje ter poslovanje kurilnice.

Eno od komisij so zadolžili, da pripravi vse potrebno za natančno, predvsem pa razumljivejšo obrazložitev porabe toplotne energije.

Obravnavali so tudi višino stroškov obračuna, ki znaša deset evrov na odjemalca. Dogovorili so se, da bodo stroške delno povrnili v obliki znižanja stroškov upravljanja kotlovnice. “V prihajajoči kurilni sezoni bo izvedba obračuna brezplačna, pod pogojem, da upravniki stanovanjskih objektov oziroma odčitovalci porabe toplotne energije posredujejo podatke o porabi v predpisani obliki in vsebini, ki bo omogočala obdelavo podatkov brez dodatnih stroškov,” napovedujejo v Kurilnem odboru.

Na seji 25. oktobra so obravnavali tudi višino sejnin. “Zaradi racionalizacije poslovanja in vse težjih gospodarskih razmer, smo sejnine članov odbora znižali za 50 odstotkov - iz dosedanjih 100 na 50 evrov,” sporočajo.

Napovedujejo, da bodo kmalu vzpostavili spletno stran, kjer bodo objavili informacije o delu Kurilnega odbora. Preko spletne strani bodo tudi sprejemali vprašanja, predloge in pobude tako njihovih uporabnikov kot tudi drugih.

“Uporabnike kotlovnice in ostalo javnost naprošamo, da se vzdržijo vseh ravnanj, ki ne vodijo v smeri ureditve stanja, normalizacije razmer in so v nasprotju s skupnimi interesi etažnih lastnikov. Novi Kurilni odbor potrebuje čas in normalne razmere, da z vestnim in poštenim delom opraviči vaše zaupanje,” pravi Čehovin.

NR


Najbolj brano