Podjetna Primorska letos stavi na študente

Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske (UIP) že osmo leto pripravlja natečaj za najboljši poslovni načrt primorske regije Podjetna Primorska. Koncept natečaja ostaja podoben kot v preteklosti, s tem da bodo letos dali poseben poudarek spodbujanju podjetniškega razmišljanja med mladimi, saj zanje uvajajo tudi posebno nagrado.

Direktor UIP Rok Strašek Foto: Ilona Dolenc
Direktor UIP Rok Strašek Foto: Ilona Dolenc

KOPER > Natečaj Podjetna Primorska, ki ga organizira UIP v sodelovanju z Univerzo na Primorskem in pokrovitelji, je namenjen posameznikom in podjetjem z inovativnimi poslovnimi idejami, ki so zanimive za primorsko gospodarstvo in predstavljajo možnosti za nove naložbe in razvoj regije.

Na natečaj se lahko prijavi posameznik, skupina ali podjetje, tekmuje pa se v dveh kategorijah. Kategorija Optimist je namenjena tistim brez predhodnih podjetniških izkušenj, kategorija Navigator pa prijaviteljem, ki te izkušnje že imajo. Med pogoji za sodelovanje je tudi ta, da mora sedež novoustanovljenega podjetja biti v regiji.

Rok za prijavo poslovne ideje je 15. april, 24. aprila pa bodo razglasili 12 finalistov, ki bodo deležni podpore pri pripravi dokončnih poslovnih načrtov v obliki svetovanja in podjetniških delavnic. Rok za oddajo poslovnih načrtov bo 4. september, razglasitev zmagovalcev, ki jih bo izbrala osemčlanska strokovna komisija, bo predvidoma konec septembra ali v začetku oktobra.

Nagradili bodo najboljši poslovni načrt v kategoriji Optimist in Navigator ter podelili posebno nagrado za najboljši študentski poslovni načrt.

Nagrajenci ne bodo dobili denarja, pač pa vavčerje v določeni denarni protivrednosti za brezplačen najem poslovnih prostorov UIP oziroma brezplačne uporabe spletnega računovodskega programa.

Na letošnjem natečaju pričakujejo podobno število prijav kot v zadnjih letih to je približno 30 poslovnih idej, je na današnji novinarski konferenci povedal direktor UIP Rok Strašek. Ob tem je ugotavljal, da so te ideje nekoliko manj številčne kot pred leti, vendar so zato bistveno bolj dodelane in kakovostne.

Strašek je poudaril, da so v sedmih letih obstoja Podjetne Primorske na UIP dobili več kot 240 poslovnih idej, v okviru inkubatorja pa so v tem času ustanovili več kot 40 podjetij, od tega 22 prav v sklopu Podjetne Primorske.

Pomembno je tudi dejstvo, da je “stopnja preživetja” podjetij, ki so zaživela v sklopu UIP, zelo visoka in znaša skoraj 90 odstotkov, je dodal direktor UIP. Trenutno se pod njihovim okriljem razvija šest “inkubirancev”.

STA


Najbolj brano