Občina je odvisna od Petrolovega posla

Primorje je vendarle prodalo štiri parcele na območju Stavbenikove betonarne v Izoli, na katerih bosta Petrol in občina zgradila bencinski servis in krožišče - navezavo na bodočo hitro cesto med Izolo in Koprom. Vsaj tako zagotavljajo v službi za odnose z javnostmi ajdovskega gradbinca.

Krožišče bo povozilo obe Stavbenikovi betonarni (v ospredju je premična) ter halo vmes. Modro obarvane hale na desni strani naj bi ostale. Foto: Zdravko Primožič/Fpa
Krožišče bo povozilo obe Stavbenikovi betonarni (v ospredju je premična) ter halo vmes. Modro obarvane hale na desni strani naj bi ostale. Foto: Zdravko Primožič/Fpa

IZOLA>Kdaj bodo predali parcele in kdo bo odstranil betonarni ter halo, pa ne razkrivajo.

“Podrobnosti glede parcel so stvar poslovnega odnosa med družbama Primorje in Petrol, ki je pogodbeno opredeljen, in jih ne podajamo,” nam je nedvoumno sporočila vodja odnosov z javnostmi Ivana Bratož, čeprav je prav od tega poslovnega odnosa odvisna gradnja navezave na hitro cesto.

Ali sta Primorje in Petrol res dokončala posel, ostaja vprašanje. Pred manj kot dvema tednoma nam je namreč Aleksander Salkič iz Petrolovega Strateško-korporativnega komuniciranja zagotovil, da so sredi postopkov pridobivanja parcel za gradnjo novega izolskega bencinskega servisa. Če jih bodo uspeli dobiti, bodo začeli s projektiranjem. Vprašanje ostaja, ali gre res za prodajo ali za poravnavo kakšnih dolgov, vendar tega ne pojasnjujejo niti pri Petrolu.

Občina mora namreč krožišče zgraditi najkasneje do sredine leta 2013, še prej pa mora potrebni parceli pridobiti od Petrola. Zato je konec septembra že sklenila predpogodbo o kupoprodaji, ki jo je prejšnji četrtek potrdil tudi občinski svet.

Predaja parcel marca?

Čeprav se torej v Ajdovščini ne želijo izreči, kdaj bodo sprostili izolsko zemljišče, je neuradno slišati, da je dan D predviden konec marca.

V koprskem Stavbeniku, hčerinskem podjetju Primorja, so nekoliko bolj zgovorni. Direktor Peter Fabiani se nadeja, da bodo vsaj eno od dveh betonarn razstavili in prestavili na kakšno drugo lokacijo v Izoli. Ena bi jim v teh časih gospodarske krize zadostovala, saj betonski izdelki niso več tako zelo iskani. Kam naj bi jo preselili, še ne ve, vendar bi jo v Izoli obdržali, ker jo na Koprskem že imajo (na Srminu).

Kot pojasnjuje, bi laže selili večjo, premično betonarno, ki je dobro vidna z izolske obvoznice in ne obratuje že nekaj mesecev.

Stacionarna ob industrijski cesti je manjša in v lasti Primorja, od katerega imajo v najemu tudi hale in zemljišče.

Stavbenik na samostojno pot

Razplet z betonarnami in sploh nadaljnja Stavbenikova usoda pa sta odvisna predvsem od strategije preživetja matične družbe. “Prihodnost hčerinskih družb, med katerimi je tudi Stavbenik, je opredeljena v predlogu sanacijskega programa Skupine Primorje, ki je bil pred kratkim poslan bankam v odločanje. Podrobnosti o prihodnosti hčerinskih družb bodo znane, ko bodo banke upnice sprejele oziroma potrdile sanacijski program. Sicer pa bo Stavbenik ostal predvidoma samostojno podjetje,” je bila pripravljena pojasniti Bratoževa.

MIRJANA CERIN


Najbolj brano