Marino odnesli dolgi postopki

Že pred več kot dvema letoma je piranski župan Peter Bossman podpisal pismo o nameri s podjetnikom Petrom Vojem iz Sv. Petra, ki je želel pred skladišči soli urediti marino. Zatem je Voj v imenu občine tudi pridobil vodno dovoljenje. A načrti so zastali, saj takrat skladišči še nista bili v lasti občine.

Že pred več kot dvema letoma je piranski župan Peter Bossman podpisal pismo o nameri s podjetnikom Petrom Vojem iz Sv. Petra, ki je želel pred skladišči soli urediti marino. Zatem je Voj v imenu občine tudi pridobil vodno dovoljenje. A načrti so Foto: Tomaž Primožič/Fpa
Že pred več kot dvema letoma je piranski župan Peter Bossman podpisal pismo o nameri s podjetnikom Petrom Vojem iz Sv. Petra, ki je želel pred skladišči soli urediti marino. Zatem je Voj v imenu občine tudi pridobil vodno dovoljenje. A načrti so Foto: Tomaž Primožič/Fpa

PORTOROŽ > “Občina Piran ima strateški namen razvijati navtični turizem kot eno od pomembnih turističnih panog v občini. Ker navtični turizem zahteva kvalitetno prostorsko umestitev, bo občina za dosego tega cilja namenila večje skladišče (magazin Grando),” je župan Peter Bossman zapisal v pismo o nameri. Podprl je projekt Petra Voja in ga navedel kot potencialnega investitorja. Sledilo je še pooblastilo občine, da Voj oziroma njegovo podjetje Pati invest pridobi vsa dovoljenja za ureditev skladišča oziroma marine.

“Tu je bilo že v rimskih časih pristanišče. Barke so prihajale ves čas, ko so trgovali s soljo, pa tudi občinski ureditveni načrt v 90. letih je pred skladiščem predvidel marino. Na osnovi vsega tega smo naredili načrt za novo marino, pred njo bi zgradili še valobran,” svojo odločitev izpred dobrih dveh let utemeljuje Voj. S tem bi dobili do 300 privezov, na zunanji strani valobrana pa bi lahko pristajale tudi večje ladje.

Novembra 2012 je Voj za občino (a na svoje stroške) tudi že pridobil vodno dovoljenje za območje pred skladiščem Grando. Zatem pa je načrte pospravil v predal, saj skladišča še niso bila občinska.

Čeprav je zamisli poslal tudi na natečaj, jih komisija ni uvrstila v ožji izbor. Temu so verjetno botrovali načrti, da bi v Grandu uredil parkiranje.

“S samimi skladišči se niti nismo ukvarjali, saj je bil naš namen urediti marino. V skladišču bi imeli le pisarne, sanitarije in druge prostore, ki jih potrebuje marina. Zato smo začasno tam predvideli parkirišče,” pravi Voj, ki je kritičen do počasnosti občine: “Načrte, kako urediti skladišča, bi morala občina že zdavnaj pripraviti, da bi lahko črpala evropska sredstva. Zdaj pa bo popravljala streho, čeprav sploh še ni koncepta, kaj bo pod njo.”

Na drugi strani pa Bossman pravi, da je bil Voj preveč neučakan: “Takrat skladišči še nista bili v naši posesti. Povedali smo, da je urejanje skladišč stvar razpisov in postopkov.”

Pooblastilo, da ureja papirje, bi lahko dali komur koli, še dodaja Bossman. Voj pa, da je imel tudi že zagotovljen denar za marino in da je njegovo zanimanje zdaj že izpuhtelo. HR


Najbolj brano