Končujejo obnovo slemenske ceste

V Hrvatinih bodo kmalu vozili po novi, širši in bolj varni slemenski cesti, ob njej bo tudi pločnik in kolesarska steza. Obnavljajo jo v okviru čezmejnega projekta Tradomo. V drugi fazi naj bi uredili že krožišče na odcepu za Cerej, domačini pa upajo, da bodo kmalu prišli na vrsto še nekateri odseki cest.

Slemenska cesta je še prašna, a njena obnova bo predvidoma še ta mesec končana. Gradbišče naj bi se zatem preselilo proti Kolombanu oziroma odcepu za Cerej, kjer bodo uredili krožišče. Foto: Helena Race
Slemenska cesta je še prašna, a njena obnova bo predvidoma še ta mesec končana. Gradbišče naj bi se zatem preselilo proti Kolombanu oziroma odcepu za Cerej, kjer bodo uredili krožišče. Foto: Helena Race

HRVATINI > Z obnovo glavne prometnice na vrhu Miljskega hriba so delavci Grafista začeli pred približno enim letom, zdaj se dela bližajo koncu. Tako bosta bivanje v kraju in vožnja skozenj bolj varna, saj bo cesta širša, ob njej bosta tudi pločnik in kolesarska steza. Uredili bodo 960 metrov dolg odsek od odcepa za Premančan, na območju Božičev bodo postavili tudi avtobusno postajališče, mimo odcepa za šole, do križišča za Cerej. Obnova naj bi bila končana še ta mesec, prah in semaforji, ki zdaj urejajo promet v kraju, pa se bodo umaknili.

Naložbo vodi Mestna občina Koper, večino denarja pa je dobila v sodelovanju z občino Milje iz čezmejnega projekta Tradomo. Na razpisu operativnega programa Slovenija-Italija 2007-2013 sta občini uspeli že leta 2011, iz malhe Evropskega sklada za regionalni razvoj in državnega proračuna bo tako priteklo 2,6 milijona evrov - ne le za obnovo slemenske ceste, pač pa tudi za druge naložbe, ki bodo bolje povezale slovenske in italijanske kraje na Miljskih hribih.

Kmalu zatem, ko bodo dokončali slemensko cesto, naj bi tako zgradili še krožišče pri odcepu za Cerej in 200-metrski odsek ceste proti Kolombanu. Nevijo Kavrečič, predsednik krajevne skupnosti Hrvatini, upa, da bo pogodba za to gradnjo čim prej podpisana in da bodo z njo soglašali vsi vpleteni. Krožišče namreč ne bo majhno, saj mora povezati štiri ceste, ki se priključujejo pod ostrimi koti.

Zatem pa bi se morali lotiti še obnove odseka v Kolombanu, od koder gredo ceste proti Ankaranu, Barizonom, Lovranu in Cereju. Na drugi strani pa je dotrajana, ozka in nevarna cesta do odcepa za Elerje, še našteva Kavrečič.

HR


Najbolj brano