Je kriva nestrokovna izvedba ali vožnja s tovornjaki?

Lani poleti so delavci podjetja Finali Obala s podizvajalcem CPK obnavljali del vročevodnega sistema na Markovcu. Tamkajšnji stanovalec Jože Bartol je prepričan, da so svoje delo opravili precej nestrokovno. “Asfalt na nekaterih ulicah se je že tako posedel, da je le še vprašanje časa, kdaj bodo ostri robovi zarezali v kakšno pnevmatiko,” opozarja.

Jože Bartol opozarja na posedanje asfalta, zaradi česar bi jo lahko čez čas na ostrih robovih skupila tudi kakšna pnevmatika  Foto: Nataša Hlaj
Jože Bartol opozarja na posedanje asfalta, zaradi česar bi jo lahko čez čas na ostrih robovih skupila tudi kakšna pnevmatika  Foto: Nataša Hlaj

MARKOVEC > Pravi, da so razmere najbolj zaskrbljujoče na cestišču za stolpiči na Krožni cesti 2, 4 in 6. “Po izobrazbi sem gradbenik, zato vem, o čem govorim. Izvajalec gradbenih posegov ni pravilno utrdil nasutja, pri asfaltiranju pa je položil le en sloj. Zaradi površnosti pri delu se je cestišče v manj kot enem letu začelo posedati,” ocenjuje Jože Bartol. Svoje pomisleke in opozorila je prelil na papir in jih kot reklamacijo slabo izvedenih del poslal podjetju Za Gradom, ki je naročilo posege na vročevodnem omrežju kotlovnice, in koprski občinski inšpekciji. Na konkreten odgovor, kdaj bodo odpravili napake, ali vsaj pojasnila, kako lahko v tem primeru ukrepa inšpekcija, je čakal zaman.

Še več: iz podjetja Za Gradom so ga obvestili, da nima pravice zahtevati kakršnekoli reklamacije. Svoj prav so utemeljevali z bizarno razlago, da ni lastnik stanovanja, ki bi bilo priključeno na kotlovnico (lastnica je Bartolova žena, op. av.) oziroma zato, ker ni dostavil sklepe s podpisi etažnih lastnikov kotlovnice, ki naj bi jih zastopal.

Kljub tovrstnim zapletom pa je razumeti, da se bo reševanje te problematike na Markovcu vendarle obrnilo v pravo smer. Aleš Grižon iz podjetja Finali Obala pravi, da so si posedanje že ogledali in zagotavlja, da se bodo kmalu lotili popravil na cestišču za stanovanjskimi bloki. Odstraniti nameravajo zgornjo plast asfalta in položiti nove sloje.

Grižon zavrača očitke, da so gradbena dela opravili nestrokovno. “Ob asfaltiranju smo morali dokumentaciji priložiti tudi rezultate meritve stabilizacije tal. Ta pa dokazuje, da je bilo vse narejeno tako, kot je treba,” navaja. Meni, da gre ugrezanje cestišča pripisati zlasti vožnji s težkimi tovornjaki, saj na tem območju niso predvidene takšne obremenitve cestnih površin. Bartol ob tem še dodaja, da po ulici vozijo večja komunalna vozila, ki praznijo tamkajšnje zabojnike z odpadki. Za to pa imajo po naših informacijah veljavno soglasje koprske občine, ki je lastnica tamkajšnjih javnih površin.

NH


Najbolj brano