Izkušnje vozačev koprske banke: bojijo se še hujše gneče

Približno 50 zaposlenih banke Intese Sanpaolo ima za sabo že dobre tri mesece vsakodnevnih voženj v Ljubljano. Izkušnje so različne; zadovoljni so zlasti z drsnim urnikom, vožnja pa jih utruja. Predvsem pa jih gloda vprašanje, koliko se bo raztegnila vožnja, ko se bodo ceste spremenile v kačo pločevine.

Gneča in zastoji so  prava mora uslužbencev banke Intese Sanpaolo, ki se v službo iz Kopra vozijo v Ljubljano.   Foto: Tomaz Primozic/FPA
Gneča in zastoji so prava mora uslužbencev banke Intese Sanpaolo, ki se v službo iz Kopra vozijo v Ljubljano.  Foto: Tomaz Primozic/FPA

KOPER > Zgodaj zjutraj se usedejo v službene avtomobile v Kopru in se odpeljejo proti Ljubljani, kjer imajo od spomladi službo. Taki so od aprila delovniki 52 bančnih uslužbencev, ki imajo zdaj službo v ljubljanskem poslovnem centru koprske banke. Mnogi priznavajo, da je naporno. “Usklajevanje službenih in zasebnih obveznosti je ob oddaljeni službi težje, vožnja jih utruja. No, vsi priznavajo, da je drsni urnik velika prednost,” pravi Nada Zavrtanik, sindikalistka v banki Intesa Sanpaolo.

Na roko jim gre tudi dejstvo, da je pred ljubljansko poslovalnico banke parkirišče, kar pomeni, da se zapeljejo tako rekoč do pisarn in ne izgubljajo časa (in denarja) z iskanjem parkirnega prostora. Toda “koprski vozači” s cmokom v grlu pričakujejo čas najhujše gneče. “Bojijo se dolgih kolon, s sezono bo na cesti vedno večja gneča. Če se bodo zjutraj odpravili dovolj zgodaj, bodo gneči lahko ušli, a popoldne se ji ne bodo izognili. Da ne govorim še o zimi in snegu, ki jih gotovo še čaka,” strahove vozačev razlaga Zavrtanikova.

V banki so sprva načrtovali, da se bo v Ljubljano vozilo 80 zaposlenih, na koncu so jih tja premestili nekaj več kot 50. Zdaj se vozijo s službenimi avtomobili, toda morda bo že kmalu drugače.

V banki še vedno niso opustili zamisli o organiziranem prevozu, tudi z vlakom. Slovenske železnice so lani in konec maja letos podpisale pogodbo za nakup 52 sodobnih potniških vlakov. Poskusno bodo začeli voziti konec leta, kmalu pa potnike na njih čaka tudi brezžični internet.


Najbolj brano