Godnič bo šef Solin

Sredi poletja bo na šefovski stol v podjetju Soline, ki upravlja s Krajinskim parkom Sečoveljske soline, sedel Klavdij Godnič in tako na tem mestu nasledil Alojza Jurjeca.

Klavdij Godnič Foto: Arhiv Pn
Klavdij Godnič Foto: Arhiv Pn

SEČA> Dolgoletnemu direktorju je mandat potekel pred kratkim, vendar bo ustregel prošnji Telekomovega nadzornega sveta, naj vajeti v svojih rokah drži do 1. julija, nato se bo septembra upokojil.

Novi šef prihaja z novimi načrti

Jurjec, ki je Telekomovo hčerinsko družbo Soline vodil devet let in pol, pravi, da Godniča ceni, saj sta v obdobju, ko je bil slednji direktor Mobitela, dobro sodelovala. “Mislim, da razume pomen solin, zato sem prepričan, da se bo dobro znašel v novi vlogi,” je prepričan.

Tega se nadeja tudi 52-letni Klavdij Godnič, Koprčan na začasnem delu v Ljubljani, kjer zaseda mesto direktorja nabave in logistike v Telekomu. Napoveduje, da bo nadaljeval “dobro delo, ki ga je v vseh teh letih opravil Jurjec”. Na seznamu novih zadolžitev, ki ga čakajo ob prihodu v soline, so priprava na prihajajočo solinarsko sezono, dokončanje gradnje malih term na prostem in uresničitev kopice predlogov, s katerimi nameravajo krepiti prepoznavnost Sečoveljskih solin in z njimi povezanih blagovnih znamk, kot so piranska sol, solnce in lepa Vida. “V prehodnem obdobju se bom poglobil v poslovanje podjetja,” še dodaja Godnič.

Z roba prepada med uspešna podjetja

Jurjec ocenjuje, da so od leta 2003, ko je prevzel glavno besedo v podjetju, uspeli rešiti številne poslovne težave, ki so soline pahnile skoraj na rob propada.

S finančnega vidika je najbolj zadovoljen, da so v devetih letih za kar dvajsetkrat dvignili prihodke v podjetju. “Kljub težkim gospodarskim razmeram in nezanemarlji-vim vlaganjem v naložbe, smo lani pridelali za 218.000 evrov dobička,” pravi direktor v odhodu.

V obdobju njegovih dveh mandatov so uspeli povečati tudi število zaposlenih. Sprva je bilo v podjetju le 15 ljudi, danes pa družba Soline - pridelava soli ponuja delovno mesto 96 domačinom.

Piranska sol tudi na Tajvanu

Soline so dobro vzdrževane, vsa solna polja so obnovljena, pred kratkim pa so zagnali še sodobno pakirno linijo. Z blagovno znamko piranska sol, s katero se trudijo promovirati uporabo domače soli v slovenskih domovih, so založili vse slovenske markete.

Poleg tega so na šestih lokacijah (Seča, Portorož, Piran, Koper, Ljubljana in Maribor) odprli svoje trgovine s ponudbo soli in drugih izdelkov iz morskih kristalov. “Veseli nas, da smo ime in prepoznavnost solin uspeli ponesti tudi v svet. Sol prodajamo v ZDA, Nemčiji, Avstriji, Litvi, Japonski, Španiji, Italiji, Portugalski in na Tajvanu. Nadejamo se, da bo kmalu tudi na policah ruskih trgovin,” je zadovoljen Jurjec. Po njegovih besedah pa je k zgodbi o uspehu veliko pripomoglo tudi prijavljanje na številne evropske razpise, od koder so lahko črpali dobrodošel denar za razvoj solin.

NATAŠA HLAJ


Najbolj brano