Cimos: končno se premika

Cimos je korak bliže rešitvi. Družba za upravljanje terjatev bank in drugi večji upniki so se zedinili o temeljnih načelih sodelovanja v finančnem prestrukturiranju koprske družbe.

Po neuradnih informacijah naj bi  banke zdaj konvertirale 170 milijonov evrov Cimosovih dolgov v kapital Foto: Tomaž Primožič/Fpa
Po neuradnih informacijah naj bi banke zdaj konvertirale 170 milijonov evrov Cimosovih dolgov v kapital Foto: Tomaž Primožič/Fpa

KOPER > Načrt prestrukturiranja predvideva pretvorbo terjatev v kapitalske deleže in sprostitev nekaterih zavarovanj.

Pol dolgov v deleže

Po neuradnih informacijah naj bi poslovne banke zdaj konvertirale 170 milijonov evrov Cimosovih dolgov v kapital, kar predstavlja slabo polovico vseh dolgov podjetja.

S pretvorbo terjatev v kapital bi upniki v roke dobili pretežni lastniški delež, sprostitev nekaterih zavarovanj pa bi Cimosu omogočila, da jih lahko uporabi za zavarovanje novih virov sredstev, ki jih potrebuje za poslovanje. S temi ukrepi bi odpravili kapitalsko neustreznost in omogočili boljše poslovanje. Cimos je sicer v prvih devetih mesecih lani prodal za skoraj 317 milijonov evrov izdelkov in storitev, kar je za osem odstotkov več v primerjavi z enakim obdobjem leta 2012.

Nov posel za BMW

Cimos letos načrtuje, da mu bodo posli za BMW prinesli 42 milijonov evrov, kar je dva milijona več kot lani. Koprčani bodo namreč zagnali nov posel za tega kupca, za katerega Cimos izdeluje pestro paleto izdelkov zavornih sistemov in najzahtevnejših delov pogonskih sistemov.

Ta nov posel za BMW bo nadomestil tistega, ki so ga Koprčani prepustili škofjeloškemu Unitechu. To je povzročilo ugibanja o tem, ali v odnosih med Cimosom in BMW škriplje. V Cimosu to zavračajo. “BMW ne prekinja sodelovanja s Cimosom. Unitechu smo prepustili posel, ki smo ga razvili, s serijsko proizvodnjo pa še nismo začeli,” pravijo v Cimosu.

Avtomobilski sklopi, ki jih izdeluje Cimos, so vgrajeni v vsa vozila BMW, od serije 1, 3 in 5 do največjih terencev ter v dveh električnih avtomobilih tega nemškega koncerna (i3 in i8). SR


Najbolj brano