Cimos: Naši največji kupci nas podpirajo

Avtomobilski proizvajalci Cimosu nikoli niso dali ultimata, nasprotno, največji kupci, kot so HTT, BMW, PSA in Ford, jih v procesu prestrukturiranja vseskozi podpirajo, so poudarili v koprski družbi.

Avtomobilski proizvajalci Cimosu nikoli niso dali ultimata, nasprotno, največji kupci, kot so HTT, BMW, PSA in Ford, jih v procesu prestrukturiranja vseskozi podpirajo, so  poudarili v koprski družbi Foto: Tomaž Primožič/Fpa
Avtomobilski proizvajalci Cimosu nikoli niso dali ultimata, nasprotno, največji kupci, kot so HTT, BMW, PSA in Ford, jih v procesu prestrukturiranja vseskozi podpirajo, so poudarili v koprski družbi Foto: Tomaž Primožič/Fpa

KOPER > Po navedbah v medijih naj bi namreč nekatere večje stranke podpis novih pogodb s Cimosom pogojevale s čim prejšnjim saniranjem družbe.

Neuradno naj bi BMW in ostale večje stranke, za katere je Cimos sistemski dobavitelj, zahtevale, da se koprsko podjetje sanira do 15. marca. Če tega ne bo, ne bo niti novih sedemletnih pogodb, Cimos pa bi posledično lahko propadel, je v torek poročal POP TV.

Cimos: Nikoli nam niso dali ultimata

V Cimosu pa so danes pojasnili, da jim avtomobilski proizvajalci niso nikoli dali ultimata. “Nasprotno, vseskozi nas največji kupci (HTT, BMW, PSA, Ford) v procesu prestrukturiranja podpirajo. Oni so tudi eden ključnih deležnikov, ki tekoče spremljajo naš napredek v procesu prestrukturiranja in se redno udeležujejo mesečnih sestankov, ki so namenjeni vsem vpletenim stranem (lastnikom, upnikom, kupcem) ter pri tem zelo aktivno sodelujejo,” so poudarili.

Naročila tako največjih kot tudi novih kupcev za projekte v seriji redno prihajajo, zagotavljajo. “Nekoliko bolj so sicer naši največji kupci zadržani pri dodeljevanju novih projektov,” priznavajo. To sicer ne pomeni, da novih poslov ne dobivajo, “bi jih pa lahko zagotovo več, v kolikor bi se finančno prestrukturirali in s tem zagotovili dolgoročno stabilnost poslovanja”.

Cimos: Imamo dovolj naročil

Prav tako v koprski družbi pojasnjujejo, da imajo za prihodnjih nekaj let dovolj tekočih naročil. Zaradi narave in ročnosti projektov v avtomobilski industriji, kjer potekajo povprečno sedemletni ciklusi, pa je zanje pomembno, da so kontinuirano vključeni v procese dodeljevanja novih poslov s strani kupcev, “kar je bilo upočasnjeno v zadnjih dveh letih izključno kot posledica finančne situacije”.

V Cimosu sicer razumejo voljo vseh ključnih deležnikov po čim prejšnjem zaključku saniranja, vendar poudarjajo, da pri tem “ni edino pomembna hitrost, temveč tudi kakovost končne rešitve, ki mora omogočiti podjetju dolgoročno vzdržne pogoje”.

Podjetje je po njihovih navedbah v obsežnem procesu finančnega in poslovnega prestrukturiranja. Slednji vsebuje več projektov, katerih izvedba je ključnega pomena za zagotovitev dolgoročno vzdržnega poslovanja, vsekakor pa je v prvi vrsti nujna izvedba finančnega dela, dodajajo.

STA


Najbolj brano