Arriva ali Avrigo - kateri bo cenejši?

Na razpis, s katerim so v koprski občini iskali izvajalca za javni linijski avtobusni prevoz v mestnem prometu, sta se prijavila dva ponudnika: družba Arriva Dolenjska in Primorska (bivša Veolia Transport) ter Avrigo. Predvidoma novembra bo znano, katero prevozniško podjetje bo z občino sklenilo desetletno koncesijsko pogodbo.

V koprski občini želijo vzpostaviti mestni avtobusni prevoz, ki bi bil prijaznejši do uporabnikov  Foto: Tomaž Primožič/Fpa
V koprski občini želijo vzpostaviti mestni avtobusni prevoz, ki bi bil prijaznejši do uporabnikov  Foto: Tomaž Primožič/Fpa

KOPER > Izbrani ponudnik bo moral zagotavljati javni linijski prevoz v mestnem prometu znotraj naselij na območju Kopra. V tekmi za občinsko koncesijo bo zmagalo prevozniško podjetje, ki bo na mizo položilo najugodnejšo ponudbo.

V koprski občini so si zamislili nekatere novosti, s katerimi bi zagotovili uporabnikom prijaznejše linije mestnega avtobusnega prevoza. Na predlagani liniji Koper-Kampel-Koper bi relacijo podaljšali do Kampela (do drugega krožišča v smeri iz Šalare proti Vanganelu). Spremenili bi tudi traso in sicer: Kampel-Šalara market-Mercator-Nad Dolinsko-Lesnina-Zeleni park-Banka-Avtobusna postaja. Pridobili bi novo postajališče Lesnina, zaradi številnih pritožb krajanov pa bi izpustili tistega v Šalari pri obračališču. Zaradi razvoja dveh večjih naselij in zagotavljanja povezave Olma z Markovcem pa bi uvedli še eno novo linijo: Nad Dolinsko-Markovec-Bolnica-Nad Dolinsko.

V razpisni dokumentaciji med drugim piše, da mora ponudnik predstaviti dve različici; strošek za izvajanje storitve po predlaganem voznem redu in strošek za izvajanje storitve po sedanjem voznem redu. Pri prvi različici so v koprski občinski upravi upoštevali manjše spremembe, pri čemer so sledili željam in potrebam občanov, zagotoviti pa bi želeli tudi pogostejše odhode in dodatne odhode ob vikendih. Pri oblikovanju voznih redov so v razpisnih pogojih jasno navedli, da je treba upoštevati čas prometnih konic od 5.20 do 9.30 in od 13. ure do 17.30.

Ponudnik mora med drugim poslati dokazilo o razpolaganju s prostorom za parkiranje in servisiranje avtobusov. Zagotoviti mora tudi ustrezno število novih avtobusov z vsaj 75 mesti in tistih manjših z 22 potniškimi mesti. Vsi avtobusi morajo biti nizkopodni z nagibom na postajališče in rampo za invalide in otroške vozičke. Vsa vozila morajo biti klimatizirana, imeti morajo elektronske prikazovalnike z označeno smerjo vožnje in številko linije. Izbrani koncesionar bo moral vzpostaviti še informacijski sistem za nadzor nad potniškimi tokovi in uvesti posodobitev sistema vozovnic v mestnem potniškem prometu.

NH


Najbolj brano