“Ladjarje počasi že mineva potrpljenje”

V okviru obiska Primorske se je minister za infrastrukturo Samo Omerzel danes mudil v Luki Koper, kjer mu je vodstvo predstavilo glavne izzive in težave. Med temi je predsednik uprave Luke Bojan Brank izpostavil poglabljanje pristanišča.

V okviru obiska Primorske se je minister za infrastrukturo Samo Omerzel danes mudil v Luki Koper, kjer mu je vodstvo predstavilo glavne izzive in težave Foto: Tomaž Primožič/Fpa
V okviru obiska Primorske se je minister za infrastrukturo Samo Omerzel danes mudil v Luki Koper, kjer mu je vodstvo predstavilo glavne izzive in težave Foto: Tomaž Primožič/Fpa

KOPER > Po srečanju je Bojan Brank pojasnil, da “ladjarje počasi že mineva potrpljenje”. Zadeva trenutno stoji na agenciji za okolje, od katere bi morali pridobiti vodno soglasje. Dodal je še, da se stvari premikajo in so denimo v torek podpisali sporazum s koprsko občino, vendar potrebujejo maksimalno pomoč pristojnih organov.

Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel je napovedal, da bodo težave Luke reševali prioritetno v okviru svojih pristojnosti, konkretno z odpiranjem konkretnih pogovorov na ravni vlade, ter naredili vse, da se bo Luka Koper lahko razvijala naprej.

Brank: Bolj kot konkurence tujih pristanišč se moramo bati samih sebe

Brank je izrazil veselje nad podporo ministra in hkrati upanje, da se bodo stvari dejansko začele premikati. Pojasnil je, da se morajo bolj kot konkurence tujih pristanišč bati samih sebe. Na nekaterih področjih se namreč zadeve vlečejo več let, tako da so dosegli “točko, ko moramo sami sebe povprašati, kaj želimo na strateški ravni pravzaprav s to državo in z logistiko, z Luko Koper kot nosilcem tega narediti”.

Kupili večino parcel za drugi tir, potrebujejo še vir financiranja

Glede drugega tira je Omerzel pojasnil, da se na projektu dela in da so odkupili že precejšen del zemljišč, da pa bo treba najti ustrezen način financiranja projekta. Glede morebitnih sprememb začrtane trase drugega tira pa je minister ocenil, da bi bile “politične” odločitve zgrešene, zato trasa ostaja takšna, kot jo je definirala že stroka.

Omerzel je ocenil še, da je potrebno železniško infrastrukturo posodobiti, da pa morajo tudi za to najti vir financiranja.

Na vprašanje, ali bi Brank imel njegovo podporo, če bi se odločil kandidirati za nov mandat na čelu Luke, pa je minister povedal, da nima težav s kandidaturo kogar koli, da pa gre tu za odločitev nadzornega sveta.

STA


Najbolj brano