“Če želite pojesti žabo, je ne glejte predolgo”

V vsakem podjetju je moč narediti poslovni preobrat. A s spremembami je treba začeti dovolj zgodaj,je včeraj, na prvi dan Poslovne konference v Portorožu, poudaril Kevin Gaskell, poslovni svetovalec mnogih rastočih podjetij.

V vsakem podjetju je moč narediti poslovni preobrat. A s spremembami je treba začeti dovolj zgodaj, pravi Kevin Gaskell, poslovni svetovalec mnogih rastočih podjetij.
V vsakem podjetju je moč narediti poslovni preobrat. A s spremembami je treba začeti dovolj zgodaj, pravi Kevin Gaskell, poslovni svetovalec mnogih rastočih podjetij. 

PORTOROŽ > Kevin Gaskell velja za pravega guruja med poslovnimi sanatorji. Je član globalne bančne projektne skupine, ki pomaga podjetjem v težavah na poti k preoblikovanju. Sodeloval je tudi pri sanaciji Porscheja; s svojo ekipo je blagovno znamko v petih letih spet postavil na noge, podjetje, ki je bilo na robu bankrota, pa preoblikoval v eno najbolj dobičkonosnih britanskih avtomobilskih podjetij. Tudi BMW je pod njegovim vodstvom dosegal rekordno rast.

S spremembami je treba začeti dovolj zgodaj

“Ko reorganizirate poslovanje, začnite dovolj zgodaj, ko je še kaj denarja, ne ko ga je že zmanjkalo,” je svoje izkušnje pri reševanju Porcheja strnil udeležencem 15. Poslovne konference Portorož (PKP), ki sta jo v Grand Hotelu Bernardin pripravila časnik Finance in Ekonomska fakulteta iz Ljubljane.

Pomemben je jutri

Kot je poudaril, se je treba pri reorganizaciji podjetja usmeriti zgolj v prihodnost. “Ni pomembno, kaj je vaš posel bil. Pomembno je, da veste, kaj boste ustvarjali v prihodnosti.” Velika ovira pa je strah pred spremembami. A Gaskell pravi, da so spremembe nujne. “Življenje je prekratko. Če ne uživaš v tem, kar delaš, zamenjaj posel.”

Zaupanje je temelj za dobro poslovanje

Pot do uspeha pa tlakuje prava vizija. “Pri reorganizaciji poslovanja ne gre za to, kako dobri ste, temveč za to, kako dobri želite biti. Vsak uspešen poslovnež je sanjač, ni pa vsak sanjač uspešen poslovnež,” je prepričan Gaskell, ki svetuje hitro reagiranje. “Če želite spremeniti svoj posel, naredite to hitro. Ne oklevajte. To je tako, kot če bi želeli pojesti žabo. Ne smete je predolgo gledati, sicer je ne boste nikoli dali v usta,” je nazorno pojasnil Gaskell, ki poudarja, da lahko etično poslovanje dosežemo le z gradnjo zaupanja. “Sodelavci morajo natančno vedeti, kakšni so vaši načrti. O spremembah se pogovarjajte z vsemi v podjetju. Vsi so namreč enako pomembni, ne glede na to, kakšno delo opravljajo,” je še poudaril Gaskell.

PETRA VIDRIH


Najbolj brano