Vipavski Agroind bo odslej vodil Boris Jež

Na današnji seji nadzornega sveta Agroinda so z mesta predsednika uprave Agroinda odpoklicali Joška Ambrožiča in na njegovo mesto imenovali Borisa Ježa. Do zamenjave je prišlo zaradi nenehnega slabšanja poslovanja v drugi največji slovenski vinski kleti, ki je tudi lansko leto poslovanje zaključila skoraj z milijonsko izgubo.

Odslej bo Agroind vodil Boris Jež Foto: Leo Caharija
Odslej bo Agroind vodil Boris Jež Foto: Leo Caharija

VIPAVA>“Dosedanji predsednik nam je nekajkrat zapored ponudil možnost odstopa oziroma umika s funkcije. Zdaj smo ugotovili, da se naši pogledi razhajajo in se zato sporazumno razšli,” je na novinarski konferenci povedal predsednik nadzornega sveta Agroinda in direktor Kmetijske zadruge Vipava Boris Bajc.

Povedal je še, da od novega predsednika uprave zato pričakujejo boljše sodelovanje in predvsem boljše trženje Agroindovih izdelkov, kar lahko “Vipavski dolini ponovno prinese sloves, ki ga je nekoč že imela”.

Prva naloga novega predsednika uprave po četrtkovi primopredaji in skrbnem pregledu poslovanja bo zato priprava načrta poslovanja družbe. “Iz bilanc poslovanja mi je znano, da stanje v družbi ni prav rožnato, zato bo treba pripraviti ukrepe za finančno stabilizacijo družbe,” je povedal Jež.

Za boljše poslovanje v prihodnje bo potreben nov, svež kapital. Kmetijska zadruga Vipava, ki je večinska lastnica Agroinda, bo zato vanj vložila finančna sredstva, ki jih bo pridobila s prodajo večinskega deleža v Hranilnici Vipava. Postopek prodaje poteka in bo po Bajčevih besedah končan še v letošnjem letu. Prav tako naj bi za Mlekarno Vipava, ki je del Agroinda, že iskali možnega strateškega partnerja, lahko pa jo bodo morali celo prodati, je še dejal Bajc.

Iz revidiranega letnega poročila za poslovno leto 2011 je razvidno, da sta precejšnjo izgubo zabeležila oba profitna centra družbe Agroind, in sicer vinska klet Vipava 1894 v višini dobrih 850.000 evrov, Mlekarna Vipava pa v višini dobrega milijona evrov.

Trend negativnega poslovanja, ki se je začel leta 2007, se tako nadaljuje in z vsakim letom poglablja. Tudi prihodki od prodaje so iz leta v leto manjši in so lani znašali že manj kot deset milijonov evrov. V primerjavi z letom 2007, ko je obseg prodaje znašal dvajset milijonov evrov, se je poslovni rezultat, merjen z ustvarjenimi prihodki na trgu, več kot prepolovil.

STA


Najbolj brano