V petek prva skupina gostov iz Kitajske

Po več letih napornih tržnih prizadevanj je družbi Hit v sodelovanju s poslovnimi partnerji in z diplomatsko pomočjo slovenskega konzula v Šanghaju uspelo organizirati prihod prve skupine igralniških in poslovnih gostov iz Kitajske.

Po več letih napornih tržnih prizadevanj je družbi Hit v sodelovanju s poslovnimi partnerji in z diplomatsko pomočjo slovenskega konzula v Šanghaju uspelo organizirati prihod prve skupine igralniških in poslovnih gostov iz Kitajske Foto: Leo Caharija
Po več letih napornih tržnih prizadevanj je družbi Hit v sodelovanju s poslovnimi partnerji in z diplomatsko pomočjo slovenskega konzula v Šanghaju uspelo organizirati prihod prve skupine igralniških in poslovnih gostov iz Kitajske Foto: Leo Caharija

NOVA GORICA > Skupina gostov prihaja na desetdnevni delovno-zasebni obisk, med njimi so tudi turistični agenti in vinski trgovci.

V skupini, ki na pobudo družbe Hit prihaja v Slovenijo, so ob igralniških gostih tudi agenti ene največjih kitajskih turističnih agencij in trgovci z vini, ki bodo poslovno pot izkoristili za prve ocene možnosti sodelovanja na turističnem področju kot tudi priložnosti novih investicijskih in uvozno-izvoznih partnerstev. V času delovno-zasebnega obiska bodo bivali v Hitovih igralniško-zabaviščnih centrih v Novi Gorici in Kranjski Gori, na skrbno pripravljeni študijski turi pa si bodo ogledali številne naravne, zgodovinske in kulturne znamenitosti Slovenije ter bližnje Benetke.

Doslej je družbi Hit v igralniško-zabaviščne centre v Sloveniji že uspelo pritegniti kitajske goste predvsem iz bližnjih italijanskih pokrajin ali kitajske turiste, ki so potovali po Evropi, tokrat pa je s prvim organiziranim prihodom skupine gostov uspel pomemben preboj na oddaljen trg Ljudske republike Kitajske, so sporočili iz Hita.

V Hitu poudarjajo, da so za delo s kitajskimi gosti dobro pripravljeni. Poskrbeli za osnovno izobraževanje zaposlenih, izdali priročnik s ključnimi usmeritvami za delo z azijskimi gosti in se izkazali z organizacijo številnih prireditev, praznovanj in dogodkov namenjenih azijskemu segmentu gostom, nazadnje prav s praznovanjem kitajskega novega leta v igralniško-zabaviščnem centru Perla. V Hitovih centrih so pri vsakodnevnem sporazumevanju s kitajsko govorečimi gosti v pomoč sinologi, ki sodelujejo tudi pri različnih trženjskih aktivnostih, prav tako pa so spletne predstavitve in promocijski materiali Hitovih centrov že več let na voljo tudi v kitajskem jeziku.

STA


Najbolj brano