V Fructalu spodbujajo lokalno pridelavo breskev
Fructalovemu soku Fructal natura 100%, pridelanemu izključno iz vipavskih breskev, ki ga polnijo v steklenice, se je pod blagovno znamko superior pridružil še nektar Vipavska breskev v embalaži tetrapak.
AJDOVŠČINA
> Novi izdelek bo na prodajne police prišel v decembru, napovedujejo v Fructalu, kjer so letos končali tri milijone vredno naložbo v tehnološko opremo in v sodelovanju z družbo Tetra Pak postavili eno najsodobnejših polnilnih linij. V Fructalu želijo z novima izdelkoma spodbuditi lokalno pridelavo breskev in povečati prepoznavnost vipavskih breskev na slovenskem tržišču in v tujini. Prodaja soka prehiteva pričakovanja, podobne rezultate pričakujejo tudi za nektar. To je razveseljivo zlasti za pridelovalce, saj bo končno plačilo letošnje letine breskev odvisno prav od njune prodaje. AT