Taksisti si bodo cene še naprej krojili sami

Poziva, naj določi najvišje možne tarife za prevoze s taksiji, novogoriška občina očitno ne bo uslišala. Kot pravijo, ker je večina taksistov proti temu. Tudi tarifo za prevoze čez mejo, ki je štiri leta znašala deset evrov, bo določal spet vsak taksist sam.

Taksisti nočejo, da občina določi najvišje tarife, saj trdijo, da so njihove cene izenačene
Taksisti nočejo, da občina določi najvišje tarife, saj trdijo, da so njihove cene izenačene 

NOVA GORICA > Zaradi različnih cen, ki jih za primerljive razdalje zaračunavajo taksisti, je tudi na Goriškem slišati pozive, naj mestna občina naredi nekaj reda. Koliko lahko taksisti zaračunajo, sicer ne sme določati, lahko pa določi najvišjo tarifo. Prav to je pred kratkim predlagal mestni svetnik Tomaž Belingar. Poleg najvišje tarife naj določi še višino maksimalne startnine in višino maksimalne čakalne ure, je predlagal.

Tako na mestni občini kot na novogoriški obrtno-podjetniški zbornici pobudi sicer niso bili nenaklonjeni, a so oboji pojasnili, da se bodo odločali šele po pogovoru s taksisti. “Občina je naklonjena, da se te stvari uredijo, a po pogovoru z vsemi vpletenimi,” so najprej pojasnili v upravi novogoriške mestne občine. Če je bila občina sprva naklonjena, pa po nedavnem srečanju s taksisti vneme ni več zaznati. Tako tisti, ki so vključeni v obrtno, kot oni, vključeni v gospodarsko zbornico, so namreč zavrnili uvedbo najvišje tarife.

“Očitno se je pokazalo, da se strinjajo med seboj. Zatrjujejo, da veljavne tarife ne odstopajo bistveno med taksi službami in zato ni potrebe po določitvi najvišje tarife. Če se bo to pokazalo, pa jo bo treba določiti,” načelnica oddelka za gospodarstvo in gospodarske javne službe Martina Remec Pečenko diplomatsko pojasnjuje, zakaj se občina tega še ne bo lotila.

Kot kaže pa tudi enotne tarife desetih evrov za vožnjo med centroma Nove Gorice in Gorice ne bo več. Konec decembra poteče sporazum o tem, ki velja od leta 2009. “Občino Gorica bomo še enkrat uradno pozvali, naj se odločijo, ali bomo sporazum podaljšali. Kaže pa, da nekega interesa tam ni,” pojasnjuje Remec Pečenko.

“Osnovni namen pobude je, da postanejo taksi prevozi prijaznejši za uporabnike in da ne bi prihajalo do goljufij. Ker mestni avtobusi ne funkcionirajo najbolje, so tudi taksiji nekakšen dodatni javni prevoz. Občina bi morala, po zgledu drugih občin, imeti pri tem besedo. Obenem z maksimalno tarifo pa bi morali ukiniti občinsko takso za taksiste in bolje urediti postajališča zanje,” je še vedno prepričan Belingar.

MITJA MARUSSIG


Najbolj brano