Smaragdna pot vodi izza plotov

Uresničuje se dolgoletna želja o povezovanju severne Primorske v enotno turistično destinacijo. Z regionalnim promocijskim projektom Smaragdna pot je nosilec LTO Sotočje povezal 30 partnerjev; rezultat je bogato tiskano in spletno regionalno promocijsko gradivo, ki bo pritegnilo več turistov in s tem več prihodka.

Predstavniki številnih partnerjev skupno regionalno promocijo snujejo pod vodstvom LTO Sotočje z direktorjem Jankom Humarjem (prvi z desne)
Predstavniki številnih partnerjev skupno regionalno promocijo snujejo pod vodstvom LTO Sotočje z direktorjem Jankom Humarjem (prvi z desne) 

SEVERNA PRIMORSKA, TOLMIN >“Potreba po sodelovanju turističnih ponudnikov in organizacij je dozorela. Spoznali smo, da zaplotniško zaprti v občinskih mejah s turizmom ne moremo naprej. To potrjuje 300.000 evrov v regiji zbranega denarja za projekt Smaragdna pot, ki ga z dodatnimi 300.000 evri podpira EU. Z njim nadgrajujemo in povezujemo obstoječo ponudbo in jo dopolnjujemo z novimi produkti,” je več kot zadovoljen direktor LTO Sotočje Janko Humar, idejni oče Smaragdne poti, ki zaobjema celovito turistično ponudbo severne Primorske.

Na lovu za turisti

Na razpis ministrstva za gospodarstvo se je LTO Sotočje s Smaragdno potjo prijavil v začetku leta 2011, pred tem je k sodelovanju pritegnil vse pomembnejše turistične igralce v regiji. Kot partnerji sodelujejo občine, institucije, zavodi in tudi Hit kot edina gospodarska družba.

“Že na začetku smo se dogovorili, da bomo čim bolj čim bolj konkretni s programi, ki bodo neposredno pritegnile turiste in s tem prispevali k boljšim denarnim rezultatom, skratka, odločili smo se, da 'materializiramo' Smaragdno pot,” strategijo razkriva Humar.

Po dveh tretjinah razpisnega obdobja so izpeljali večji del načrtovanega programa. “Pripravili in objavili smo dva nova velika in kompleksna internetna portala: regionalnega www.smaragdna-pot.com, ki vključuje ponudbo vseh 13 občin, in www.dolina-soce.com, ki prinaša podrobnejšo ponudbo občin Kobarid in Tolmin, ki ju pokriva LTO Sotočje,” najpomembnejši rezultat projekta razkriva Humar.

Vse na enem mestu

Portal v petih jezikih na kompleksen način sestavlja in posreduje turistične znamenitosti, dogodke in ponudbo severne Primorske. Poudarja pet ključnih turističnih proizvodov Smaragdne poti, kot so narava, šport v naravi, dediščina, vino in kulinarika, igralništvo in zabava. Odlikujejo ga sodobne grafične rešitve, preglednost in velika medsebojna povezljivost vsebin ter integriran rezervacijski sistem. Poleg tega so zasnovali koncept blagovne znamke Dolina Soče, ki jo letos že spravljajo v življenje. Izdali so vrsto prospektov, ki pomagajo promovirati posamezne produkte ali destinacije, med njimi briške znamenitosti, katalog Idrijsko-Cerkljansko, zloženko Plezanje na Smaragdni poti in nov prospekt Dolina Soče, ki vključuje vso ponudbo od Bovca do Nove Gorice.

Dobrodošli električni avtomobili

Rezultat projekta so tudi štiri novosti. “Turistični proizvod 10 smaragdov prinaša izletniški program, ki združuje najpomembnejše znamenitosti na poti od Idrije do Trente. Novost je Hitova ponudba kratkega bivanja ob Smaragdni poti, ki vključuje intenzivne turistične pakete tridnevnih bivanj v regiji,” našteva Humar.

Novost je nadgradnja Poti miru iz Posočja čez Brda naprej do Krasa, ki jo predstavljajo v posebnem prospektu. Gostom po novem ponujajo še turistični program brezogljičnega potovanja z električnimi avtomobili po Smaragdni poti. Kot pravi Humar, bodo do izteka projekta prevetrili in posodobili turistično strategijo regije, morda bo nastal še kakšen dodatni novi program za goste.

NEVA BLAZETIČ


Najbolj brano