Še Mlinotestov šef je zlagal krofe

Slovenci v pustnem času še vedno prisegamo na pustne krofe. Samo v ajdovski pekarni Mlinotest so jih v tem času spekli že več kot milijon. V skupini Mlinotest so jih letos prodali že skoraj dva milijona, torej skoraj za vsakega Slovenca enega.

AJDOVŠČINA> Pust ne bi bil pravi pust, če na mizi ne bi bilo okroglih in sladkih pustnih krofov, seveda ta pravih, z marmelado. V ajdovski Pekarni Mlinotest zato zadnje dni in noči niso počivali. Po podatkih Suzane Bavčar Rože, direktorice marketinga, so jih samo v noči na pustni torek v ajdovski pekarni spekli več kot 120.000, v pustnem času pa skupaj več kot milijon. Peko so s polno paro nadaljevali tudi včeraj, saj je bilo povpraševanje še vedno zelo veliko. “Tokrat smo na pomoč v proizvodnjo priskočili vsi zaposleni, tudi predsednik uprave David Nabergoj. Pomagali smo zlasti pri zlaganju kartonov, kjer se je pokazalo ozko grlo. Dokazali smo, da je v slogi moč,” je še povedala Suzana Bavčar Rože. Recepta za njihov pustni krof nam ni uspelo dobiti, izvedeli pa smo, da gre za zmes dobre volje in dolgoletnih izkušenj Mlinotestovih pekov.

Za Mlinotest, so krofi tudi sicer eden najpomembnejših prodajnih artiklov v prvih dveh mesecih leta, zato se vanje splača vlagati. “Krofi za nas pomenijo visok sezonski prihodek, ki pa je zelo odvisen od gibanja cen krofov v tem obdobju, saj gre za 'zelo močno cenovno vojno' med proizvajalci. Vsekakor se najbolje obnese visoka kakovost. To znajo potrošniki še vedno ceniti,” še dodaja Suzana Bavčar Rože.

ALENKA TRATNIK


Najbolj brano