Reši jih sneg v dolini

Ker je upanje na zagon krožne kabinske žičnice in s tem dostopa do kaninskega smučišča s slovenske strani usahnilo, na Bovškem iščejo poti, kako bi v teh razmerah pozimi pritegnili čim več gostov. Idej je veliko, mnoge med njimi so odvisne od dogovorov s Promoturjem in od tega, ali bo ta del Soške dolina zasnežen.

Če ne bo šlo s slovenske, se bodo pogovarjali o dostopu z italijanske strani na kaninsko smučišče, po možnosti tudi na slovensko stran prek štirisedežnice Prevala
Če ne bo šlo s slovenske, se bodo pogovarjali o dostopu z italijanske strani na kaninsko smučišče, po možnosti tudi na slovensko stran prek štirisedežnice Prevala 

BOVEC > Svet tamkajšnje lokalne turistične organizacije (LTO) se je v ponedeljek seznanil s poletnimi akcijami Občine Bovec in Bovške razvojne zadruge za ponovni zagon smučišča na Kaninu. Dan prej so bili predstavniki zadruge tudi na neformalnih pogovorih na Selli Nevei o možnostih zimskega sodelovanja in oblikovanja za Bovško sprejemljivih nižjih cen smučarskih paketov, če bo dostop do prog možen zgolj z italijanske strani.

Kot ena bolj zanimivih zimskih idej se zdi mondena ponudba prevoza s helikopterji na kaninsko smučišče, kar predlaga Soča Rafting. To ponudbo bodo promocijsko in tržno predstavili konec decembra.

Smučanje na slovenski strani?

“Še vedno upamo vsaj na obratovanje trisedežnice Skripi in štirisedežnicene Prevala na naši strani, a z dostopom z italijanske. O tem se bomo z vsemi vpletenimi, torej s stečajno upraviteljico ATC Kanin in s Promoturjem, še pogovarjali, kakor tudi o delitvi iztržka. Po neuradnih ocenah pa se zdi, da je kaninsko smučišče Promoturju za nazaj dolžno že okoli 700.000 evrov,“ pravi predsednik sveta LTO in tudi član Bovške razvojne zadruge Marko Vidič.

Svet LTO je potrdil pobudo, naj vršilka dolžnosti direktorice Cecilija Avsenik seznani lastnika krožno kabinske žičnice Hypo Leasing o pomenu obratovanja žičnice prek zime, z upanjem, da bi se kakor koli dogovorili o letošnjem obratovanju. “Kajti, že zdaj opažamo, da žičnica in postaje ter restavracija propadajo. Kaj se bo s to lastnino zgodilo prek zime, če bo vse stalo, lahko samo ugibamo. Lahko se bodo našli tudi ljudje, ki bodo kradli material,” se sprašuje Avsenikova.

Kako nadomestiti kaninski izpad

Že sredi poletja so na Bovškem imeli v mislih možnost, da žičnica do strmin na Kaninu v bližajoči se sezoni ne bo obratovala. Takrat so začeli iskati dopolnilno zimsko ponudbo. “LTO je v dogovorih za nakup teptalca snega za smučarske proge. Rabljenega bi lahko kupil za 40.000 evrov. Kamp Klin bo uredil otroško sankališče. Hotel Mangart predlaga ureditev mini smučarskega centra v Rabelniku. V Logu pod Mangartom bo hotel Encian poskrbel za smučarsko in tekaško ponudbo. Vmes so še športne agencije s ponudbo sankanja, krpljanja, obiska jam in podobno,” našteva Vidič.

Kot pravi, je treba v prihodnje vse sile vložiti v poletno ponudbo, da bo dovolj močna takrat, ko naj bi, po njegovi oceni čez širi leta, spet zaživelo prenovljeno kaninsko smučišče. Takrat bo morala biti sposobna prispevati nekaj denarja za obratovanje žičniškega sistema, ki nikoli ne more biti profitabilen.

NEVA BLAZETIČ


Najbolj brano