Prodaja Fructala naj bi bila končana do konca tedna

Prodaja ajdovskega Fructala srbski družbi Nectar naj bi bila končana do konca tega tedna, so danes povedali v Pivovarni Laško. Prvotno je bilo načrtovano, da bo Nectar Fructal prevzel že novembra, vendar se je postopek pridobitve konkurenčnih soglasij v državah nekdanje Jugoslavije zavlekel.

Prodaja ajdovskega Fructala srbski družbi Nectar naj bi bila končana do konca tega tedna, so danes povedali v Pivovarni Laško Foto: STA
Prodaja ajdovskega Fructala srbski družbi Nectar naj bi bila končana do konca tega tedna, so danes povedali v Pivovarni Laško Foto: STA

LAŠKO> Nectar, ki ima sedež v Bački Palanki, je moral konkurenčna soglasja pridobiti na vseh trgih, kjer nastopata obe družbi: v Sloveniji, Srbiji, BiH, Makedoniji in Črni gori.

Najbolj se je zavleklo v BiH

Najdlje je postopek trajal pri bosanskohercegovskem varuhu konkurence, ki pa je pred dnevi Nectarju le podal soglasje. Slovenski urad za varstvo konkurence pa je že v začetku oktobra izdal sklep, da ne nasprotuje koncentraciji med Fructalom in Nectarjem ter da je koncentracija skladna s pravili konkurence.

S prodajo 93,73-odstotnega deleža Fructala bo Pivovarna Union iztržila 35,3 milijona evrov, Nectar pa bo prevzel tudi dolgove ajdovske družbe. Pivovarna Laško se bo tako s prodajo pri bankah razdolžila za 48 milijonov evrov.

Po končani prodaji pa mora Nectar objaviti prevzemno ponudbo za preostale delnice Fructala.

Nectar bo Fructalu povrnil stari sijaj

Na spletnih straneh Nectarja piše, da bosta skupaj s Fructalom v letu 2011 konsolidirano ustvarila 140 milijonov evrov prihodkov, kar pomeni, da bo družba postala največji proizvajalec sokov in napitkov v državah nekdanje Jugoslavije. Osnovni cilj Nectarja pa je, da blagovnim znamkam, kot sta Fructal in Frutek povrne “stari sijaj”, ne le ne trgih nekdanje Jugoslavije, temveč tudi na drugih trgih. Družba bo v prihodnosti veliko pozornosti namenila krepitvi blagovnih znamk Nectar, Life in Fructal.

STA


Najbolj brano