Priložnost za skupno pot

Z odprtjem prostorov za trženje podeželskih pridelkov in izdelkov v Ajdovščini končujejo osrednji del čezmejnega projekta Solum. Tradicijo in okuse Vipavske doline bo mogoče od jutri zvečer spoznavati v Faladurju. V ponedeljek bo vrata odprla še trgovinica v stolpu na mestni tržnici.

Matej Lavrenčič in Erik Žabar vidita izziv v povezovanju ponudbe Vipavske doline  Foto: Alenka Tratnik
Matej Lavrenčič in Erik Žabar vidita izziv v povezovanju ponudbe Vipavske doline  Foto: Alenka Tratnik

AJDOVŠČINA > Na novo urejen prostor tik ob mladinskem hotelu v Palah, v katerem bodo v okviru projekta Solum tržili značilne pridelke in izdelke Vipavske doline, je skupaj s prenovljenim stolpom na ajdovski tržnici občina z javnim razpisom pred kratkim oddala v najem Mateju Lavrenčiču in Eriku Žabarju iz podjetja Vinome iz Ajdovščine.

V centru še trgovinica

V razstavno degustacijskem prostoru ob Hiši mladih bodo ob vinsko obarvanih zgodbah s promocijo vin iz cele Vipavske doline organizirali degustacije, predstavitve, predavanja in delavnice, tudi za večje skupine gostov.

Program Faladurja bo dopolnila trgovinica, ki bo v ponedeljek odprla vrata v stolpu na mestni tržnici. Občina je prodajno razstavni prostor uredila v sklopu projekta Enjoy Tour. Kot napovedujeta najemnika, bo odprta od ponedeljka do sobote. V njej bodo na prodaj vina, bio izdelki, siri, suhomesnati izdelki, olja, sivka, marmelade, testenine, moka, vinski in drugi pripomočki. Tudi tu bodo prirejali degustacije za manjše skupine in različne prireditve.

Prava pot je v povezovanju

Mlada ajdovska podjetnika vidita v novih prostorih in programu v njih izziv za promocijo bogate ponudbe Vipavske doline in povezovanje različnih ponudnikov s tega konca. “Trenutno se jih je za sodelovanje odločilo okrog 30, želiva pa si, da bi dober glas privabil še koga. Vemo, da so na našem območju ponudniki, ki imajo kakovostne pridelke in izdelke, namenjene prodaji. Verjamem, da je prava pot v sodelovanju in povezovanju. Še posebej, ker veliko pozornosti namenjamo promociji ponudbe Vipavske doline zunaj Slovenije,” pravi Matej Lavrenčič.

ALENKA TRATNIK


Najbolj brano