Porschejevega “pajka” bodo poganjale Hidriine rešitve

Hidria je v letošnjem letu nadgradila svojo verzijo lameliranega jedra elektromotorja za hibridna vozila. Medtem ko se dosedanja verzija že serijsko vgrajuje v elektromotorje hibridnih vozil Peugeot, Smart in Fiat, je nadgrajena verzija izdelana posebej za enega izmed dveh elektromotorjev v posebni seriji Porsche Spyder 918 hibrid.

Porsche Spyder 918
Porsche Spyder 918 

LJUBLJANA > Kot so v sporočilu za javnost pojasnili v Hidrii, je bil Porschejev model že predstavljen na letošnjem sejmu IAA v Frankfurtu, na trgu pa ga bo mogoče kupiti prihodnje leto. Ob tem so izpostavili da bo vozilo izdelano v omejeni seriji, tako da jih bo na ceste zapeljalo le 918.

Za ljubitelje športnih avtomobilov je po njihovih navedbah pomembna zlasti “osebna izkaznica” vozila. Gre za t.i. plug-in hibrid, ki ga poganja 4,6-litrski V8 motor s 608 konjskih moči oziroma z močjo 445 kilovatov. Dodana elektromotorja bosta dodala še dodatnih 279 konjskih moči.

Porsche Spyder 918 se lahko pohvali s silovitim pospeškom, ki ga do hitrosti 100 kilometrov na uro požene v 2,8 sekunde. Njegova maksimalna hitrost je 340 kilometrov na uro, v 100 prevoženih kilometrih pa tudi zahvaljujoč vgrajeni Hidriini tehnologiji porabi le 3,3 litra goriva.

Poleg možnosti polnjenja litij-ionske baterije s priključitvijo na električno napajanje se njegova baterija polni tudi z energijo ob zaviranju, prav tako pa še s presežkom energije, kadar je vozilo v prostem teku. Sam elektropogon sicer omogoča doseg do 32 kilometrov, avtomobil pa požene do hitrosti 150 kilometrov na uro.

Za še boljšo uporabniško izkušnjo bodo pri Porscheju izdelali tri hibridne kombinacije - Hybrid, Sport in Race.

V Hidrii so na dosežek izjemno ponosni, “saj je Porsche Spyder 918 nova v vrsti prestižnih referenc, ki potrjujejo Hidriino kakovost in utrjujejo naš vodilni položaj med proizvajalci rešitev za hibridna in električna vozila”.

STA


Najbolj brano